Vraag

Oom tikt op billen, is dit gek?

  • 29 April 2023
  • 1 reactie
  • 542 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi dit verhaal is een beetje raar maar wel echt waar. Nou toen ik ongeveer 5 of 6 was lach ik wel eens te spelen op mijn buik met barbies of met een boekje ofzo als er dan bijvoorbeeld een feestje bij ons thuis was ging ik ook altijd zo spelen(doet elk kind toch) maar als mijn oom dan kwam op het feestje ging hij op mijn billen tikken en hij zij dan altij dat dat een billenkoek was terwijl ik helemaal niks fout had gedaan en dan gaf hij me nog een tikje als pap en mam niet keken maar ik durfde nooit stop te zeggen omdat ik dan bang was dat hij dan juist door ging. Ook zij hij dat ik sexy was vroeger snapte ik dat niet en zij ik gewoon oké  hij liet mijn neefje dat ook tegen mij zeggen dus zijn kind.

 

Laatst was mijn verjaardag en had ik een paardrij zweepje gevraagd voor mijn verjaardag aan hun en vervolgens zat hij de hele tijd met dat zweepje in mijn billen te porren. Dit vind ik allemaal wel een beetje gek weten jullie hier iets over te zeggen ik loop hier al meer dan 5 jaar mee durfde het niet te vertellen.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Tinker.fan , 

Wat dapper dat je je verhaal hier op het forum deelt! We kunnen ons voorstellen dat je het gedrag van je oom gek vindt en niet goed weet wat je daar nu mee moet. Je oom mag niet zomaar aan je zitten. Doet hij dat wel zonder toestemming van jou, dan is er sprake van seksueel overschrijdend gedrag. Mocht je je verhaal willen delen of samen met De Kindertelefoon willen kijken hoe je de situatie kan veranderen dan kan je elke dag van 11:00 tot 21:00 bellen (0800-0432) of met ons chatten. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reageer