@Yehrom sommigen vinden het ongetwijfeld fijn dat ze homo zijn maar er zijn er ook veel te veel die het moeilijk hebben door de onverdraagzaamheid van anderen, die alles wat afwijkt moeten veroordelen en uitsluiten.
Hey, ik ben ook wel eens uitgescholden of dat ze me lieten struikelen en zulke dingen, omdat ik "vrouwelijk" ben qua uiterlijk (lang haar en schijnbaar mijn handen en benen etc) en mijn eigen kleding keus maak. Dat triggert sommigen om raar te doen en blijkbaar uit bangigheid te schelden etc. Ik laat het van me af glijden, vind alleen belangrijk wat mensen vinden waar ik wat mee heb en voor voel. Maar leuk is anders, en toch ga ik er echt niet om veranderen xD. Zou wat zijn, ik geen rokje mogen dragen omdat iemand die ik totaal niet ken dat blijkbaar eng vindt ofzo. Daggutnie 😉💪 liefs, Tover xxxx
Mooi gezegd @Tover01 ! Ik herken je verhaal ook, hoewel ik daar tegenwoordig eigenlijk geen last meer van heb maar toen ik 12/13 ook best wel eens. Vooral door wat jongens een enkel meisje. Nadat ik er op school een thema les aan heb besteed (topic) werd het aanzienlijk minder plus dat door training en mijn eigen weerbaarheid het voor zulke rednecks gelukkig ook minder aantrekkelijk werd om dom te doen. Opvallend is dat het voornamelijk "stoere" jongens zijn die elkaars stijl als een kudde kopiëren die anderen de maat nemen. Ik bewonder echt zeer hoe jij erin staat en jezelf staande houd als jongen die zijn eigen keuzes maakt. En in rokjes loopt zelfs naar school. Je bent stoerder dan zulke figuren en sterker van karakter dan de bullies die jou hebben laten struikelen. Keep it up ! 💪😎😘
Ik ben gelukkig nooit uitgescholden of gepest om wie ik ben. Ik moet zeggen dat ik ook wel de ‘mazzel’ heb dat iedereen er altijd vanuit ging dat ik hetero was. Toen ik uit de kast kwam als ‘bi’ (ik houd niet van labels maar zo noem ik het maar voor het gemak) dachten ze ook dat ik een grap maakte. Qua kleding ben ik altijd basic geweest. Dus geen rokje, opvallende kleding etc. Dus ja, er was nooit echt een reden om mij te pesten (niet dat er ooit een reden is om iemand te pesten natuurlijk. Ik weet alleen ff niet hoe ik het anders uit moet leggen).
@Tover01 Ik bewonder ook heel erg hoe jij er mee omgaat. Dat is de manier. En laat de rest maar lullen. Zelfde geldt voor @Tartan15 trouwens.
@Yehrom Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Ik begrijp wat je bedoelde te zeggen. Ik ben ook heel blij met wie en hoe ik ben maar dat was idd geen keuze.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.
We gebruiken 3 soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. De basiscookies zijn nodig om het forum te laten werken, daarom moet je die in ieder geval selecteren om op het forum te kunnen. Meer informatie.