Skip to main content
Vraag

Ooit uitgescholden omdat je een andere identiteit hebt

IkBenTom
Forum|alt.badge.img+1

^^^^^^^^^^^^

Ooit uitgescholden omdat je een andere identiteit hebt?

Ik wel helaas, ik ben namelijk homo

11 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 264 reacties
  • 30 juni 2022

jammer dat dit soort mensen bestaan, maar misschien weten ze niet dat je homo bent en het je dus kan kwetsen. 

• 0 reacties
  • 30 juni 2022

Vaak genoeg

Max123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 28 reacties
  • 4 juli 2022
IkBenTom schreef:

^^^^^^^^^^^^

Ooit uitgescholden omdat je een andere identiteit hebt?

Ik wel helaas, ik ben namelijk homo

Ik ben ook homo ben daarom al in de eerste gepest mijn zelfde leeftijd broer is er om verkracht 

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 27 maart 2025

Ik niet want ben hetero maar als je je fijn voelt om homo te zijn dan doe wat je fijn vindt

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 504 reacties
  • 27 maart 2025

@Yehrom mensen zijn niet homo omdat ze dat fijn vinden, ze zijn gewoon zo.  Jij hebt er ook niet voor gekozen om hetero te zijn.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Eens met Diana; de enige keuze die je hebt is aan wie je het verteld en dat is jammer genoeg erg lastig.

Sommige mensen accepteren het gewoon niet, ook al hoeven ze het niet eens te accepteren, het was überhaupt toch geen vraag. 

Zelf val ik op vrouwen (denk ik), dus nee, maar wel hoe ik er uit zie :) 

Liefs

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 32 reacties
  • 27 maart 2025
Diana schreef:

@Yehrom mensen zijn niet homo omdat ze dat fijn vinden, ze zijn gewoon zo.  Jij hebt er ook niet voor gekozen om hetero te zijn.

Ok sorry ik dacht dat het zo was 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 504 reacties
  • 27 maart 2025

@Yehrom sommigen vinden het ongetwijfeld fijn dat ze homo zijn maar er zijn er ook veel te veel die het moeilijk hebben door de onverdraagzaamheid van anderen, die alles wat afwijkt moeten veroordelen en uitsluiten.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2516 reacties
  • 28 maart 2025

Hey, ik ben ook wel eens uitgescholden of dat ze me lieten struikelen en zulke dingen, omdat ik "vrouwelijk" ben qua uiterlijk (lang haar en schijnbaar mijn handen en benen etc)  en mijn eigen kleding keus maak. Dat triggert sommigen om raar te doen en blijkbaar uit bangigheid te schelden etc. Ik laat het van me af glijden, vind alleen belangrijk wat mensen vinden waar ik wat mee heb en voor voel. Maar leuk is anders, en toch ga ik er echt niet om veranderen xD. Zou wat zijn, ik geen rokje mogen dragen omdat iemand die ik totaal niet ken dat blijkbaar eng vindt ofzo. Daggutnie 😉💪 liefs, Tover xxxx 

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 29 maart 2025

Mooi gezegd ​@Tover01  ! Ik herken je verhaal ook,  hoewel ik daar tegenwoordig eigenlijk geen last meer van heb maar toen ik 12/13 ook best wel eens. Vooral door wat jongens  een enkel meisje. Nadat ik er op school een thema les aan heb besteed (topic) werd het aanzienlijk minder plus dat door training en mijn eigen weerbaarheid het voor zulke rednecks gelukkig ook minder aantrekkelijk werd om dom te doen. Opvallend is dat het voornamelijk "stoere" jongens zijn die elkaars stijl als een kudde kopiëren die anderen de maat nemen. Ik bewonder echt zeer hoe jij erin staat en jezelf staande houd als jongen die zijn eigen keuzes maakt. En in rokjes loopt zelfs naar school.  Je bent stoerder dan zulke figuren en sterker van karakter dan de bullies die jou hebben laten struikelen. Keep it up ! 💪😎😘 

Groetjes veel liefs Tartan XxxX

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 29 maart 2025

Ik ben gelukkig nooit uitgescholden of gepest om wie ik ben. Ik moet zeggen dat ik ook wel de ‘mazzel’ heb dat iedereen er altijd vanuit ging dat ik hetero was. Toen ik uit de kast kwam als ‘bi’ (ik houd niet van labels maar zo noem ik het maar voor het gemak) dachten ze ook dat ik een grap maakte. Qua kleding ben ik altijd basic geweest. Dus geen rokje, opvallende kleding etc. Dus ja, er was nooit echt een reden om mij te pesten (niet dat er ooit een reden is om iemand te pesten natuurlijk. Ik weet alleen ff niet hoe ik het anders uit moet leggen).

@Tover01 Ik bewonder ook heel erg hoe jij er mee omgaat. Dat is de manier. En laat de rest maar lullen. Zelfde geldt voor ​@Tartan15 trouwens.

​@Yehrom Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Ik begrijp wat je bedoelde te zeggen. Ik ben ook heel blij met wie en hoe ik ben maar dat was idd geen keuze. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen