Onzekerheid

  • 17 April 2024
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal,

Ik ben nogal heel erg onzeker over mezelf.

Ik vind mijn lichaam nie mooi zoals die is.

Ik vind m'n gezicht nie mooi.

Eig alles wel.

Mijn vriend zegt altijd tegen mij da ik het aller mooiste meisje ben.

Maar ik ben zelfs onzeker over onze relatie.

Zoals ik al in de vorige topic zei k denk da hij jaloers is.

En ik heb daardoor geen tijd met mijn vriendinnen.

Heeft iemand tips of iets?


4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Heyy, ik weet dat het vaak moelijk is. Maar wist je dat mensen jou 20% meer aantrekkelijk vinden dan je denkt?? Ik hoop dat dit je heeft geholpen. Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik het denk. Maar anderen mensen niet.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, als jouw vriend dat zegt mag je hem best geloven hoor ๐Ÿ˜‰ je bent vast en zeker een leuke meid en mag dat ook vinden. Als je hem trouwens jaloers vind en je hebt er geen goed gevoel bij dan kun je overwegen of het nog wel liefde genoeg is. Maar dat kan ik natuurlijk niet beoordelen. Volg je hart hierin!ย  En twijfel niet aan jezelf ๐Ÿ™‚๐Ÿ’ชย 

Groetjes liefs Tartan Xย 

Reputatie 1
Badge

Heyy, ik weet dat het vaak moelijk is. Maar wist je dat mensen jou 20% meer aantrekkelijk vinden dan je denkt?? Ik hoop dat dit je heeft geholpen. Ik zeg altijd tegen mezelf dat ik het denk. Maar anderen mensen niet.

Echt super lief ! Dankjewel

Reputatie 1
Badge

Hoi, als jouw vriend dat zegt mag je hem best geloven hoor ๐Ÿ˜‰ je bent vast en zeker een leuke meid en mag dat ook vinden. Als je hem trouwens jaloers vind en je hebt er geen goed gevoel bij dan kun je overwegen of het nog wel liefde genoeg is. Maar dat kan ik natuurlijk niet beoordelen. Volg je hart hierin!ย  En twijfel niet aan jezelf ๐Ÿ™‚๐Ÿ’ชย 

Groetjes liefs Tartan Xย 

Hoi!

Echt super lief. Dankjewel.

Ik vind m nog wel leuk hoor.

Alleen t is meer da k mijn vriendinnen bijna nooit meer zie.

En ze ontwijken mij omda hij zo is.

Vind t hier ook heel moeilijk om over te praten met andere.

Reageer