Vraag

Onzeker over vagina - alleen meiden


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben nu een tijdje 16, maar ben al een paar jaar onzeker over mijn vagina. Ik krijg steeds meer het idee dat ik raar ben en weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik ben heel open met mijn beste vriendin en heb het erover gehad, maar zij heeft niet wat ik heb.

Bij mijn vagina steken de schaamlippen zegmaar best een stukje uit. Als ik voor de spiegel sta heb ik zegmaar niet een spleetje maar zit er huid tussen dat er ook onderuit komt. De enige andere vaginas die ik heb gezien zijn die van mijn zusje en beste vriendin en bij het douchen na handbal, maar die hebben wel allemaal een spleetje zonder huid er tussen. 
Daarnaast zijn mijn schaamlippen ook best rimpelig en donkerder dan mijn andere huid. 

 

Ook schaam ik mij ervoor bij het douchen na handbal, ik ben daar de enige waar de schaamlippen echt zichtbaar zijn. Ik ben hier gewoon heel onzeker over en durf het ook nu pas de vragen.

Voor mijn gevoel is dit raar ookal lees ik online dat het niet raar moet zijn. Ik heb heel benieuwd of andere meiden dit ook hebben en hoe jou vagina er dan uit ziet.

Ik wil het er best graag over hebben, maar het liefst wel alleen met meiden. 


10 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Hey! Je hoeft helemaal niet onzeker te zijn want meer mensen hebben dit! 

Iedereen heeft een andere vagina. Wat jij hebt is heel normaal! Ik ken mensen die dat ook hebben.

Elke vagina verschild bij elke meisje. Dus het is ook heel normaal als je schaamlippen wat Groter zijn. Je hoeft je nergens voor te schamen!

Groetjes Anoniem Meisje.

Reputatie 6
Badge +7

Ja, het is normaal.  Maar als je er over nadenkt zie je heel weinig normale gewone mensen bloot.

Kijk eens op npo start  naar het programma ‘bloot gewoon’.

Dit is de omschrijving:

GEWOON. BLOOT. Vraag jij je soms af of je lichaam wel normaal is? Niet zo gek, want op Instagram, Snapchat en TikTok lijkt iedereen perfect!

heey!

wat stoer dat je dit nu wel zegt! ik heb vaak dingen een langere tijd voor me gehouden, en het bijft eng om he dan uit te spreken!

 

Ik zal mijn vagina even beschrijven, misschien dat je er wat aan hebt.

Als ik in de spiegel kijk zie ik vier lipjes. de buitenste twee staan een beetje naar mijn benen toen. Deze zijn ongeveer de zelfde kleur als mijn huid. De binnenste twee zijn iets langer en zijn naar beneden gericht. Deze zijn een beetje roze achtig. Soms veranderd de kleur eenbeetje hoor, dan zijn ze bijvoorbeeld iets bruiner/donkerder. Ik heb mijn vagina/vulva erg lang lelijk gevonden. Ik wilde er niet naar kijken en scheerde haar altijd helemaal kaal. Ook was ik bang dat ik meer afscheiding had dan andere meisjes of dat mijn vulva gek rook. 

Volgens mij is iedereen wellis onzeker over wat je tussen je benen hebt.

Ik kan tien keer zeggen dat je niet onzeker hoeft te zijn, maar het is echt iets waar je zelf achter moet staan en waar je in moet geloven.

Elke vagina is anders en dat is juist super leuk en spannend!

Jou vagina hoort bij je en dat ze niet zo is als die van anderen hoort!

het zou toch super saai zijn als we allemaal dezelfde vagina zouden hebben.

Liefs en groetjes 

 

 

 

Hey! Je hoeft helemaal niet onzeker te zijn want meer mensen hebben dit! 

Iedereen heeft een andere vagina. Wat jij hebt is heel normaal! Ik ken mensen die dat ook hebben.

Elke vagina verschild bij elke meisje. Dus het is ook heel normaal als je schaamlippen wat Groter zijn. Je hoeft je nergens voor te schamen!

Groetjes Anoniem Meisje.

Hey, dankje voor je reactie. Ik weet ook wel ergens dat alle vaginas anders zijn en ik er niet onzeker over hoef te zijn. Maar ik ken niemand met een vagina als de mijne. Mijn beste vriendin wilt graag een keer naar de sauna, maar dat durf ik echt niet zelfs niet op bikini dag. Bij mij zie je mijn schaamlippen zelfs in mn bikini zitten. Ik hoop gewoon dat ik mij hieroverheen kan zetten en mij prettig kan voelen met mijn vagina.

heey!

wat stoer dat je dit nu wel zegt! ik heb vaak dingen een langere tijd voor me gehouden, en het bijft eng om he dan uit te spreken!

 

Ik zal mijn vagina even beschrijven, misschien dat je er wat aan hebt.

Als ik in de spiegel kijk zie ik vier lipjes. de buitenste twee staan een beetje naar mijn benen toen. Deze zijn ongeveer de zelfde kleur als mijn huid. De binnenste twee zijn iets langer en zijn naar beneden gericht. Deze zijn een beetje roze achtig. Soms veranderd de kleur eenbeetje hoor, dan zijn ze bijvoorbeeld iets bruiner/donkerder. Ik heb mijn vagina/vulva erg lang lelijk gevonden. Ik wilde er niet naar kijken en scheerde haar altijd helemaal kaal. Ook was ik bang dat ik meer afscheiding had dan andere meisjes of dat mijn vulva gek rook. 

Volgens mij is iedereen wellis onzeker over wat je tussen je benen hebt.

Ik kan tien keer zeggen dat je niet onzeker hoeft te zijn, maar het is echt iets waar je zelf achter moet staan en waar je in moet geloven.

Elke vagina is anders en dat is juist super leuk en spannend!

Jou vagina hoort bij je en dat ze niet zo is als die van anderen hoort!

het zou toch super saai zijn als we allemaal dezelfde vagina zouden hebben.

Liefs en groetjes 

 

 

 

Hey, super bedankt voor je reactie! Wat jij zegt over hoe je vagina eruit ziet lijkt idd erg op die van mij! Mijn buitenste lippen staan ook wat naar buiten, soort van open zegmaar. Ik vind het gewoon gek dat je alles kan zien als ik sta. Misschien een beetje gek of awkward, maar ik masturbeer soms en dan zitten mijn schaamlippen soms in de weg en ga ik er met mijn nagel langs. Op die manier heb ik er soms wel echt last van. Als ik bijvoorbeeld bij het masturberen mijn benen wat uit elkaar doe helpt het wel, maar moet ik echt mn schaamlippen zegmaar open klappen. Sorry als dit een beetje teveel informatie is hoor.

Ja, het is normaal.  Maar als je er over nadenkt zie je heel weinig normale gewone mensen bloot.

Kijk eens op npo start  naar het programma ‘bloot gewoon’.

Dit is de omschrijving:

GEWOON. BLOOT. Vraag jij je soms af of je lichaam wel normaal is? Niet zo gek, want op Instagram, Snapchat en TikTok lijkt iedereen perfect!

Dat heb ik gezien ja, maar ook daar viel mij op dat er alleen vrouwen waren met zegmaar een spleetje en niet echt met zichtbare schaamlippen. 

Reputatie 1
Badge +1

heyy Sabine

het is helemaal niet raar om onzeker te zijn over je lichaam. Het is ook normaal als je schaamlippen uitsteken. iedereen is anders en heeft een ander lichaam en er is niets om je voor te schamen. als je informatie wilt kan je bijvoorbeeld ook boeken lezen; die zijn er genoeg ; ) maar je kan ook met je ouders en/of anderen praten!

 

Groetjes!:kissing_heart:

Heeyyyy Sabine!!

Ik een meisje van 17 die precies met hetzelfde zit😅😅 je bent niet de enige dus😉

Reputatie 1
Badge +1

Het is helemaal normaal, ik vind eerlijk gezegd binnenste schaamlippen die lekker groot zijn mooier dan die kleintjes. Van iedereen is btw anders, hoef je je echt niet voor te schamen enzo

Reputatie 4
Badge +3

bij mij steekt er ook wat tussenuit. vind het niet erg, is juist mooi denk ik.

ik zie bij voetbal onder de douche genoeg andere meiden met uitstekende lipjes.

het is dat je dat niet mg posten anders had ik wel een foto van mijn lipjes aan je willen laten zien (niet publiek, jammer he jongens)

 

Reageer