Vraag

Onzeker over piemel

  • 7 February 2022
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

Badge

Mijn piemel is ongeveer 8 cm stijf en 5 cm slap. ik ben 14 jaar oud en ik vraag me af of hij nog gaat groeien. Er zitten ook witte vlekjes op en wat geel spul op mijn eikel en ik krijg het er niet af. Ik vind een meisje leuk en ik denk dat het binnenkort gaat gebeuren als je snapt wat ik bedoel, maar kan ik met deze grootte wel seks hebben. Help me!


5 reacties

Badge

oei vervelend, wil toch misschien even wachten met de seks en even naar de huisarts. Het maakt niet uit hoe knap ze is, dit gaat toch echt voor. ik denk dat het allemaal goed komt als je maar even naar de huisarts gaat. het kan zijn dat hij je op plekjes gaat aanraken die misschien niet heel fijn zijn, maar dat is het waard toch. Daarna lekker neuken :)

Reputatie 4
Badge +4

De lengte kan je niks aan doen en dat verschilt bij iedereen. Waarschijnlijk gaat ie bij jou ook nog wel groeien. Die witte vlekjes hebben een heleboel jongens. Dat is niet raar, heb ik ook. Van dat gele spul op mijn eikel weet ik niks en ik zou ff contact opnemen met je huisarts

Ik denk dat je lichaam anders is gebouwd dan anderen 

Het verschilt bij iedereen 

Maak geen zorgen 

Reputatie 4
Badge +2

Yo maat

ten eerste er is niet zo veel mis met de grootte van je pik. Hij is inderdaad wel kleiner dan gemiddeld maar dat betekend dat je in de groep zit met ongeveer 50% van de andere mannen van Nederland. Maarrr iets wat zij niet hebben en jij wel is de TIJD. Je piemel gaat sowieso nog wel wat centimeters groeien dat kan in principe nog tot redelijk ver na je 18e dus geen zorgen daarover. Wel over de vlekjes en '’spul'’. Daar moet je echt mee naar de huisarts. Gewoon tegen je ouders zeggen dat je vlekjes hebt. Als ze zeggen dat ze ernaar willen kijken moet je simpelweg reageren dat je je daar als puber niet comfortabel bij voelt en dat je graag naar de huisarts wilt. Dit is gewoon gratis dus zullen ze 100% zeker mee akkoord gaan. Ik denk dat de huisarts je gewoon een simpel zalfje voor zal schrijven en dan zijn de vlekjes en '’spul'’ zo weg. Als je graag aan de huisarts wilt vragen over de lengte zal ook hij zeggen dat je pik gewoon nog gaat groeien dus dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken.

Over het meisje dat je leuk vind hoef je je ook geen zorgen te maken. Als jullie samen naakt komen heeft zij 99% zeker ook nog nooit een piemel gezien dus weet zij veel hoe groot tie normaal is.

Dus ga naar de huisarts en verder maak je niet druk!

Hier nog wat funfacts die je mss een zelfvertrouwen boost kunnen geven.

Over het algemeen herinneren vrouwen zich de penislengte van hun ex totaal verkeerd. Ze schatten hem vaak veel groter in omdat de piemel van de mens in vergelijking met de vagina veel te groot is. Dus elke penis is in principe groot genoeg om een indruk achter te laten dat het echt een beest was tof toch?

De penis van de gorilla is erect vaak nooit groter dan 8 cm. (dit is dus +/- de natuurlijke primaten lengte)

joejoeeee

Reputatie 7
Badge +14

heyy @Anoniempjewilseks

in dit topic vind je de gemiddelde penis lengtes: 

Gemiddelde penislengte

xx Eenmeisje004 

Reageer