Skip to main content
Vraag

onzeker over penislengte

• May 5, 2026
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een jongen van bijna 17 en ik merk dat ik best onzeker ben over mijn pik. Omdat ik weinig vergelijkingsmateriaal heb van leeftijdsgenoten, vraag ik me af of mijn lengte (6 cm slap en 15 cm stijf)  het normaal is voor mijn leeftijd . Daarnaast lukt het me niet om mijn voorhuid volledig naar achteren te trekken. Komt dit vaker voor op deze leeftijd en hebben mensen hier ervaring mee? Ik hoor graag jullie mening!

5 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 6, 2026

Hey dat klikt toch normaal

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 6, 2026

Ik had op mn 12e ofz dat de voorhuid van dat wikel randje afging ofzo ik vind het toen raar omdat het soortvan vast geplakt is en 14 cm is gemiddeld dus 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 6, 2026

Dat is een hele normale lengte. Daar hoef je je geen zorgen om te maken. en dat je voorhuid niet helemaal naar achter kan als je onbesneden ben is ook normaal.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 7, 2026

je hebt toch weleens een andere piemel van een jongen gezien, maar ook al zou je piemellengte niet normaal zijn voor je leeftijd, je kan er toch niks aan doen. het gaat er om hoe je je piemel wil gebruiken. mijn velletje gaat ook niet makkelijk naar beneden en toen heeft iemand laten zien hoe je je velletje moet masseren om het allemaal wat ruimer te maken, beste is in een warme omgeving. het velletje gaat al makkelijker naar beneden  over mijn piemel.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • May 7, 2026

@DJEE Hoe kan ik dat dan het beste doen