onzeker over penis lengte

  • 9 August 2021
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Hoi ik ben onzeker over mijn piemel ik ben 15 jaar mijn piemel is slap 6cm en stijf 14cm en omtrek stijf is  12cm. Is dit goed? En mijn piemel stinkt een beetje en mijn anus ook wat kan ik daar tegen doen. Alvast bedankt 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Pietje99o9o9o 

Ooit gehoord van Google? Je bent gewoon gemiddeld. Verder was je piemel goed met water onder de douche en voor je anus kan je gewoon zeep gebruiken.

Groetjes NV

Is dit goed?

Yup, prima.
Goed kunnen koken kan wel eens belangrijker zijn voor een toekomstige partner, dus daar kun je ook aan werken.

 

En mijn piemel stinkt een beetje en mijn anus ook wat kan ik daar tegen doen. 

Elke dag goed wassen met water.
Zeep e.d. kan de pH waarde verstoren, wat nadelig is voor de huid en de bacteriën die daar op zitten.
Niet zo'n probleem voor je huid, maar het kan wat minder handig zijn voor intieme zones.
Zeker voor meiden is het af te raden, maar goed.

Trek de voorhuid onder de douche naar achter en maak het goed schoon, zeker achter de rand van de eikel.
Vervolgens trek je elke dag schoon ondergoed aan en dat was ongeveer alles wat je kunt doen.

 

NaamVergeten heeft trouwens een prima punt wat het opzoeken betreft.
Gemiddeldes zijn makkelijk te vinden.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi ik ben onzeker over mijn piemel ik ben 15 jaar mijn piemel is slap 6cm en stijf 14cm en omtrek stijf is  12cm. Is dit goed? En mijn piemel stinkt een beetje en mijn anus ook wat kan ik daar tegen doen. Alvast bedankt 

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Reageer