Skip to main content
Vraag

Onzeker over mn borsten in bikini (angst)

  • 24 July 2024
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

Hee, ik durf geen bikini te kopen omdat ik weet dat ik grote borsten heb. En ik wil niet lastig gevallen worden  door jongens die dat geil vinden. Maar de angst is meer dat mijn borsten uit mijn bikini vallen omdat ze te groot zijn.  Wat nu? 

 

Hebben jullie tips? 

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Als je er een koopt die groot genoeg is hoef je je geen zorgen te maken

Reputatie 3
Badge +1

Hee,

Ik snap je zorgen heel goed, dat is echt vervelend. Misschien kun je een bikini kiezen met brede bandjes of een stevige top, dat kan helpen om je meer ondersteund en veilig te voelen. Het is belangrijk dat jij je comfortabel en zelfverzekerd voelt, dus neem de tijd om iets te vinden waar jij je goed in voelt. Wat betreft jongens, onthoud dat het niet oké is als ze je lastigvallen. Jij hebt het recht om te dragen wat je wilt zonder je zorgen te hoeven maken over ongewenste aandacht. Probeer je te omringen met vrienden die je steunen en je goed laten voelen. Als een bikini echt te ongemakkelijk voor je is, kun je ook een mooi badpak overwegen, die kunnen ook heel leuk en trendy zijn. Zorg ervoor dat jij je goed voelt in wat je draagt. Veel succes en ik hoop dat je iets vindt waar je je fijn in voelt!

Reageer