Vraag

Onzeker over cupmaat

  • 18 January 2023
  • 9 reacties
  • 404 Bekeken

Badge

Heyy ik ben Emily en 12 jaar oud en ik ben net nieuw!

Ik ben een beetje onzeker over mijn cupmaat want ik heb vriendinnen van 12 en die hebben al 75b en ik pas 80a. Is dat normaal? Xx 


9 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Dit is heel normaal, het beste is als je niet opkijkt naar je vriendinne op dat vlak maar gwn de tijd neemt miss groeien ze pas over 3 jaar of binnen een maandje al geef het wat tijd

Reputatie 5
Badge +3

Er zijn zelfs een heleboel vrouwen met cupmaat A...Op onze leeftijd kan het nog alle kanten op. Ik zou me niet ongerust maken!

Liefs vosje

Reputatie 7
Badge +19

Niks om je zorgen over te maken. Dat is gewoon normaal

Badge

Is heel normaal! Bij sommige meisjes komt dat wat later dat had ik zelf ook. Beetje raar maar mijn moeder heeft ook niet hele grote borsten en ik ook niet meestal lijkt dat op elkaar. 

Toen ik 13 was had ik cup 70A nu heb ik 75 D. Dus no worries

Reputatie 4
Badge +1

Dat is absoluut niet raar. In de burgklas zat ik bij meiden die nog niets hadden. Ook genoeg die al grote borsten hadden. Ze groeien vanzelf wel. Maak je niet druk.

Reputatie 1

Heyy ik ben Emily en 12 jaar oud en ik ben net nieuw!

Ik ben een beetje onzeker over mijn cupmaat want ik heb vriendinnen van 12 en die hebben al 75b en ik pas 80a. Is dat normaal? Xx 

Iedereen heeft verschillende borsten. Sommige wat groter dan andere. Dat is helemaal oke. Sommige krijgen heel vroeg borsten en andere wat later. Een lichaam doet het op zijn eigen tempo en daar hoef je geen zorgen om te maken. 

Badge

@u.sir.name 

dankjeee 

Reputatie 1
Badge

onnodige quote verwijderd 

nergens zorgen over te maken ik ben 13 en heb ook 75 b

Reageer