Vraag

onzeker over borsten

  • 29 March 2024
  • 3 reacties
  • 320 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy, k ben 15 jaar en een meisje. Maar ik vindt me borsten veel te groot en ik voel me altijd slecht als iemand kleine borsten heeft en kan dragen wat ze willen.  Ik ben bang dat ik hier door geen relatie krijg omdat ze het te groot vinden. 
Hebben jullie tips om over mijn onzekerheid heen te komen? 

Btw ik val op meisjes:)


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoiii ik weet niet of dit helpt, maar ik ken best veel gay meisjes en als die gevraagd worden wat hun type is zeggen sommigen heel vaak grote borsten, omdat ze dat juist mooi vinden. Ik denk dat je er niet onzeker over hoeft te zijn want sowieso iedereen is mooi op zijn/haar/hun eigen manier en iedereen vind wat anders mooi, dus het komt vast goed! Ik hoop dat dit een klein beetje helpt 

Liefs @Noah2009 

Reputatie 4
Badge +3

De manier om niet onzeker te zijn over je borsten is om leren van jezelf te houden. Ga bijvoorbeeld naakt voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf dat je van je lichaam houd. Ga naar pinterest en zoek meisjes die ook grote borsten hebben. Koop kleding die bij jou lichaamstype past.

Onthoud iedereen is mooi op hun eigen manier <3

Hope this helps

Reputatie 4
Badge +3

Hoi

Hopelijk als je ouder word dat je dan ook minder onzeker word. Het hoort ook bij de puberteit, ben zelf ook onzeker over dingen. Maar zoals hier boven al staat probeer van je zelf te gaan houden.  Accepteer zoals je bent en je bent mooi zoals je bent. Hopelijk krijg je er alleen geen last van, misschien dan in de toekomst laten verkleinen als je last van hebt. 

Reageer