Skip to main content
Vraag

onzeker over alles?!

• June 24, 2026
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Lieve allemaal,

Er zit mij iets dwars, de laatste tijd (dan spreek ik over het afgelopen half jaar) zie ik dat er steeds meer topics zijn met de titel: "wat vindt je van mij," "meiden rate mij," "zijn mij borsten te klein." En ga zo maar door.

Deze onzekerheid (wat het voor mij wel is) is helemaal negens voor nodig!

Lieve allemaal, je achtergrond, geslacht, lengte, seksuele voorkeur, leeftijd, etcetera maakt allemaal niks uit!

Dit zijn dan nog de 'normale' vragen en niet de vragen als: lengte penis, cupmaat, bodycount, afgetrokken etcetera.

Waarom is iedereen zo onzeker over wat hij/zij heeft gekregen en je dus niks aan kunt doen. Een gemiddelde is ook maar tot stand gekomen door kleinere en grotere getallen.

Dus wees alstjeblieft lief tegen jezelf! En stel jezelf steeds de vraag: is seks echt leuker met grote borsten? Vindt een meisje mij echt leuker met een grotere penis? Enzo verder. Onthoud ook dat een antwoord ook maar een mening is van één persoon. Ook als het 'negatief' is kun je er op een natuurlijke manier niks aan doen waardoor je zelfrespect alleen maar achteruit gaat en je onzekerheid alleen maar groeit!

Dat vindt ik persoonlijk alleen maar jammer van de huidige generatie dat een ieder alleen maar bezig is met zijn of haar voorkomen in plaats van zijn/haar leven te leven!

Dus wees lief voor je jezelf en wees eerlijk tegenover anderen en jezelf.

Have Fun!

Gr. Ikweetgeennaampje123

PS. Dit is slechts mijn mening maar ik ben er van overtuigd dat anderen er netzo over denken!

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 24, 2026

sluit me helemaal aan bij ts. je bent wie je bent en wees daar tevreden over en laat je niet beinvloeden door anderen, want die zijn ook niet perfect. gelukkig zijn er verschillende mensen anders was er niks te kiezen.

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 25, 2026

Ik ben dit helemaal met je eens. Je zegt het heel mooi vind ik🙂 Ik heb verder eigenlijk niks toe te voegen hihi🙉

Liefs🤗

Forum|alt.badge.img+1

Ik vind dat je het heel erg mooi verwoord hebt! Onzeker over alles?! Ik moet zeggen dat ik zelf wel onderdeel van het ‘probleem’ ben. Ik heb zelf best af en toe een topic geschreven over onzekerheid, en dat heeft dan niet eens te maken met het seksuele aspect. Voor mij is het altijd heel moeilijk geweest om er iets aan te doen, dat vind ik nogsteeds. Ik weet ook niet wat ik er aan zou kunnen doen.

Iedereen zegt altijd dat je goed genoeg bent, maar zo voelt het niet altijd, al dan niet altijd niet. Ik zou willen dat ik er hetzelfde over dacht als jij, maar ik heb altijd maar bevestiging nodig en ik kan me best voorstellen dat vrienden daar moe van worden. Ik hoop toe te kunnen bouwen naar een staat van tevredenheid met mezelf, maar dat voelt voor mij iig als onmogelijk...

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 25, 2026

Hey, heel mooi gezegd en absoluut mee eens!!! 

😘Tover