Vraag

Onzeker door opmerkingen familie

  • 24 July 2018
  • 1 reactie
  • 234 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was vandaag met mijn broer en moeder tv aan het kijken, op een gegeven moment kwam er een man langs van astro tv die zei: ik kan de poort tussen de dode en de mensen openen. Mijn broer en moeder gingen helemaal stuk. Ze zeiden: “zeker een andere poort” daarmee snap je al dat zij de anus bedoelde. Ik dacht oke 1 grapje van dat hij gay is oke weetje maar toen zei die man later nog: “ik help je door je problemen heen komen” en toen maakte mijn broer weer de opmerking: “zeker helpen met uit de kast komen” toen moesten ze weer lachen. Ze zijn toen de hele tijd verder gegaan met dat soort grapjes maken en ik zat er maar een beetje tussen want zij zaten helemaal te lachen van: “haha hij is gay” en ik zit al een tijd met mezelf in de knoop omdat ik niet weet of ik gay ben of niet. Dit heeft mij nogmeer onzeker gemaakt over mijn seksualiteit en ik durf nu al helemaal niet uit de kast te komen, weet iemand wat ik nu moet doen?

1 reactie

Hey, ik snap dat dit een hele vervelende situatie is, buj gebeurt dit ook soms. Maar ik zei tegen men moeder van: die mensen die gay zijn hebben niks misgedaan enzo dus laat hun aub want ik vind het niet leuk. Nu maakt ze nooit echt meer een grapje meer. En ze weet niet dat ik mss gay of bi ben. Dus zoals ik zei gwn even er met je moeder en/of broer over praten. Als ze echt van je houden zullen ze het zeker accepteren!

Groeten

Reageer