Skip to main content

Hallo ik ben 14 jaar ik heb vaak seks met mijn vriend zonder condoom en ik pak de pil nog niet want ik heb schrik om het aan mijn ouders te vertellen maar ik heb heel vaak stress dat ik zwanger ben wat moet ik doen?

hey  hey

het lijkt me niet verstandig om nu al sex te hebben zonder condom of pil maar je kan een zwangerschap test kopen om te testen of je zwanger bent

groetjes

@Annoniemmmmm  laat hem dan condooms kopen en deel de kosten 

Hallo ik ben 14 jaar ik heb vaak seks met mijn vriend zonder condoom en ik pak de pil nog niet - wat moet ik doen?

Makkelijk maar ook hard:   Wat je moet doen is een naam voor een baby verzinnen en bedenken waar een wiegje kan staan. 

En bedenken hoe je toekomst eruit ziet als jij gaat huilen "ik wil mijn kindje houden" en je vriendje ineens niets meer met je te maken wil hebben.   Als je vriendinnen gaan studeren en feesten en reizen en goed werk krijgen dat leuk is én goed verdient.    En jij allemaal niet.    En als zij relaties krijgen en jij bij elke eerste date mag vertellen dat je al een kind hebt.  

Want nee, er komt niet zomaar een huisje uit de lucht vallen met gratis geld zodat jullie gezinnetje kunnen spelen. 

Klinkt hard maar je vroeg wat je moest doen.  Nou, hier ben je mee bezig, dus dit moet je doen.

Reageer