onveilige eerste keer,

  • 27 May 2012
  • 6 reacties
  • 893 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb een nogal groot probleem..
gister hebben ik en mijn vriend voor het eerst ( voor mij ) seks gehad... wat het (niet)grappige ervan was, is dat het onveilig is gebeurd... ik hou zoveel van hem en hij had niks bij zich, en we hadden voorspel al gedaan en we hadden er allebei zin in, en toen kwamen we erachter dat hij niks bij zich had, dus toen vroeg hij 3x of ik het dan echt wel wou.. en toen zei ik 3x ja, en toen maakte ik hem zo gelukkig, en mezelf ook.. en ik had hele erge pijn, maar ik heb gehoord dat dat normaal is voor een meisje/vrouw..
nu ik er over nadenk, vind ik het toch wel eng... het is onveilig gebeurt en ik dacht niet aan de risico's gisteravond, nu wil ik weten of ik zwanger kan worden, als hij niet klaargekomen is in me... want hij ging er optijd uit, en het begon pas eruit te komen toen hij uit me was.. en ik ben bang voor het voorvocht, maar ik was net 3 dagen geleden( nu 4) ongesteld geweest, en ik heb opgezocht dat eithjes 2 tot 3 dagen leven, en je vruchtbare tijd 10/14 dagen na ongesteldheid is... en dat is dus niet nu, en niet over 2/3 dagen, dus ik weet niet... en als ik zwanger was, wat moet ik doen? WANT MIJN VADER MAG HIER ÉCHT NIET ACHTER KOMEN! ik mag niet eens zoenen van hem... en mijn moeder zou me serieus verrot slaan. WAT MOET IK DOEN EN WIE WEET HIER MEER OVER?

6 reacties

Als je zwanger bent zou ik als ik jou was eerst een zwangerschapstest doen, als die aanduid dat je zwanger bent dan zou ik de Morning After pil pakken:

( toevoeging kindertelefoon: morningafterpil tot 72 uur na sexueel contact)
(zie mijn reactie hieronder voor de aanvulling op jou tip)


http://www.anticonceptie-online.nl/morningafter.htm
Doe een zwangerschap test en snel!! Voordat het te laat is !!
Hallo Depressiegirlx,

Als je gisteren sex hebt gehad kun je tot 72 uur na het contact de morning afterpil gebruiken. Die kun je halen bij de apotheek.
Een zwangerschapstest kun je ongeveer 4 dagen voordat je verwachte menstruatie doen. Dan kun je geen morningafterpil meer slikken.

Karin
ik heb een nogal groot probleem..
gister hebben ik en mijn vriend voor het eerst ( voor mij ) seks gehad... wat het (niet)grappige ervan was, is dat het onveilig is gebeurd... ik hou zoveel van hem en hij had niks bij zich, en we hadden voorspel al gedaan en we hadden er allebei zin in, en toen kwamen we erachter dat hij niks bij zich had, dus toen vroeg hij 3x of ik het dan echt wel wou.. en toen zei ik 3x ja, en toen maakte ik hem zo gelukkig, en mezelf ook.. en ik had hele erge pijn, maar ik heb gehoord dat dat normaal is voor een meisje/vrouw..
nu ik er over nadenk, vind ik het toch wel eng... het is onveilig gebeurt en ik dacht niet aan de risico's gisteravond, nu wil ik weten of ik zwanger kan worden, als hij niet klaargekomen is in me... want hij ging er optijd uit, en het begon pas eruit te komen toen hij uit me was.. en ik ben bang voor het voorvocht, maar ik was net 3 dagen geleden( nu 4) ongesteld geweest, en ik heb opgezocht dat eithjes 2 tot 3 dagen leven, en je vruchtbare tijd 10/14 dagen na ongesteldheid is... en dat is dus niet nu, en niet over 2/3 dagen, dus ik weet niet... en als ik zwanger was, wat moet ik doen? WANT MIJN VADER MAG HIER ÉCHT NIET ACHTER KOMEN! ik mag niet eens zoenen van hem... en mijn moeder zou me serieus verrot slaan. WAT MOET IK DOEN EN WIE WEET HIER MEER OVER?


De tekst is verwijderd, in strijd met de forumregels
ik heb een nogal groot probleem..
gister hebben ik en mijn vriend voor het eerst ( voor mij ) seks gehad... wat het (niet)grappige ervan was, is dat het onveilig is gebeurd... ik hou zoveel van hem en hij had niks bij zich, en we hadden voorspel al gedaan en we hadden er allebei zin in, en toen kwamen we erachter dat hij niks bij zich had, dus toen vroeg hij 3x of ik het dan echt wel wou.. en toen zei ik 3x ja, en toen maakte ik hem zo gelukkig, en mezelf ook.. en ik had hele erge pijn, maar ik heb gehoord dat dat normaal is voor een meisje/vrouw..
nu ik er over nadenk, vind ik het toch wel eng... het is onveilig gebeurt en ik dacht niet aan de risico's gisteravond, nu wil ik weten of ik zwanger kan worden, als hij niet klaargekomen is in me... want hij ging er optijd uit, en het begon pas eruit te komen toen hij uit me was.. en ik ben bang voor het voorvocht, maar ik was net 3 dagen geleden( nu 4) ongesteld geweest, en ik heb opgezocht dat eithjes 2 tot 3 dagen leven, en je vruchtbare tijd 10/14 dagen na ongesteldheid is... en dat is dus niet nu, en niet over 2/3 dagen, dus ik weet niet... en als ik zwanger was, wat moet ik doen? WANT MIJN VADER MAG HIER ÉCHT NIET ACHTER KOMEN! ik mag niet eens zoenen van hem... en mijn moeder zou me serieus verrot slaan. WAT MOET IK DOEN EN WIE WEET HIER MEER OVER?


De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels.

Ik vind dit een hele ongepaste en onrespectvolle reactie!!! Dit meisje heeft een serieus probleem en dan ga jij doodleuk zeggen dat je seks met haar wil(?!), als je daarvoor hier op het forum zit kan je beter vertrekken!! En wat betreft jou probleem depressiegirlx ik zou idd een morningafter pil innnemen! succes en sterkte! xx Gleek
En heb je nu een kind?

Reageer