Vraag

"onveilig" seks gehad met vriendin van zusje1

  • 3 February 2021
  • 8 reacties
  • 4933 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal, ik heb laats iets gedaan waar ik graag van jullie mening en tips zou willen hebben.

 

Het begon toen de beste vriendin van mijn zusje kwam spelen en logeren.  Ze had voor mij hele aantrekkelijke kleding aan; ze had een joging broek aan met een kort topje. Iniederval mijn zusje en haar beste vriendin (vanaf nu: z) hebben ongeveer tot 6 in de middag tv gekeken en toen ze naar de keuken kwamen voor wat te drinken (ik zat aan de bar in de keuken) kreeg ik een stijve, ik kon hem wel goed verbergen maar ik was wel een klein beetje geil dus vroeg ik aan mijn zusje en z of ze weleens op omegele hebben gezeten. En daarop was het antwoord ja. Dus io vroeg er achteraan wat ze daar allemaal hebben gezien en toen zeiden ze "oude mannen die aan het aftrekken waren" ik kapte toen het gesprek af en ze ginge nweer tv kijken. Maar om 6:30 most mijn zusje naar hockey, en bleef z bij ons thuis. Je voelt hem misschiel al aankomen. Nou ik was dus naar boven gegaan en ik was aan het rukken op een foto van z haar insta.  En nu komt ie: ik hoorde (ik wist meteen dat het z was) de trap oplopen en ik ging door met rukken omdat ze waarschijnlijk even naar mijn zusje haar kamer zou gaan. Dat deed ze niet en opende mijn deur, ze zag mij en draaide zich meteen om en liep weg ik liep snel achter haar aan en zei steeds sorry en toen keek ze terug en kreeg ik echt een rood hoofd en een hele stijve pik. Ze zei meteen dat ze de bobbel door mijn broek heen zag en liep naar mij toe en ik liep teeug naar mijn kamer en toen begon met er "wild" aan toe te gaan. We hebben toen oraal seks gehad zonder condoom, ik ben dus ook in haar klaargekomen. (De details doen er niet toe). Ik denk dat we maar 15 tot 20 minuten echt seks hebben gehad.  Want we wisten dat mijn zusje thuis kom komen en we moesten niet rood en bezweet zijn. Toen mijn zusje thuis kwam was de sfeer best awkward.  Ik zou dus heel graag van jullie advies willen hebben want ik heb gemengde gedachtes over mijn acties van die middag. 

 

Hier nog wat extra details:

ik ben 15, mijn zusje en Z 14.

Ik heb haar ook nog een keer gewhatsapped om te vragen of ze al ongesteld is geweest. En volgensmij slecht nieuws voor  mij, was het antwoord ja.

Mijn ouders waren allebij bij meetings op kantoor wn de nany heeft mijn zusje gebracht 

Allebij onze ouders weten er niet van.

Hetbwas mijn eerste keer echte goede seks, met mijn vriendin ging het nooit zo ver.

 

 

Ik hoop echt dat ik mijzelf niet in de besten heb gewerkt.ik hoor graag van jullie.

 

 

 


8 reacties

Hoe lang is dit geleden? Al is het binnen de afgelopen 5 dagen gebeurd, kan ze nog een morning after pil kopen. Als het langer geleden is, wordt het toch wel tijd voor een zwangerschapstest.

Reputatie 1
Badge

@xLisa het is nu al 4 dagen geleden gebeurd. (31 jan)

Zo snel mogelijk die pil halen dan bij apotheek of drogist. Neem even contact op met haar en spreek af wie hem gaat halen. Niet langer wachten, hoe langer je wacht, hoe groter de kans op zwangerschap.

Badge

⚠️Disclaimer deze info kan onjuist zijn ik hé. er totaal geen verstand van maar ik dacht ik heb pas een account aangemaakt dus waarom niet ⚠️

 

wacht als ze "wel" ongesteld is geworden dan is ze toch neit zwanger?

 

of heb ik verkeerd gelezen zo ja reageer alst u blieft even 

@OkayImFine Ik denk dat hij bedoelt dat ze al eens ongesteld is geweest, dus dat ze vruchtbaar is. 

Badge

@xLisa  ohh oké bedankt 👍🏻

Tja, niet heel handig maar dat had je zelf ook al door.

 

Je zegt dat je je zorgen maakt over een mogelijke zwangerschap.

We hebben toen oraal seks gehad zonder condoom, ik ben dus ook in haar klaargekomen. 

Oraal betekent met de mond (bijv. pijpen en beffen), is dit wat je bedoelt? Als het alleen orale seks is geweest, zal ze niet zwanger zijn. Daarvoor moet een zaadcel een eicel bevruchten in de baarmoeder wat alleen kan na vaginale penetratie.

Ik heb haar ook nog een keer gewhatsapped om te vragen of ze al ongesteld is geweest. En volgensmij slecht nieuws voor  mij, was het antwoord ja.

Dit betekent inderdaad dat ze al vruchtbaar is en in principe dus zwanger kan worden. Als ze echter na de seks nog gewoon ongesteld is geworden, weet je dat ze op dat moment niet zwanger was.

 

Ik weet niet wanneer dit zich heeft afgespeeld. Als er wél sprake was van vaginale seks en het niet meer dan 72 uur geleden was, zou je nog een morning after pil kunnen halen. 

 

Niet meer doen

Reageer