Skip to main content

ik ben een jongen en ik ben gay. ik heb dit nog aan niemand verteld. doordat ik hier niet open voor uit kom heb ik ook nog nooit iets gedaan op gebied van sex. sinds kort zit ik op een datingapp en wil ik heel graag met mannen afspreken voor sex. zal ik dit gewoon doen of zitten er te veel risico’s aan? aan niemand kan ik vertellen waar ik heen ga en wat ik ga doen en hoe kan ik de ander vertrouwen op zijn gezondheid wat betreft soa’s etc. aan de andere kant wil ik het wel graag omdat ik er sowieso niet echt te koop mee wil staan dat ik gay ben en het daarom wel prima vind om dat nog een tijdje voor mezelf te houden 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Ja, daar zitten altijd risico’s aan lijkt me. Er zitten normale mensen op apps maar ook genoeg die niet helemaal sporen denk ik.

Ik zou toch altijd iemand vertellen waar je heen gaat als je gaat afspreken.

Met soa’s moet je iemand maar geloven als hij zegt dat hij niks heeft. Bewijzen kun je het niet. Of hij moet een testuitslag laten zien.

Je moet pas uit de kast komen wanneer jij dat wilt maar het maakt het allemaal wel gemakkelijker lijkt me.


Naja tuurlijk zitten er risico's aan sexdates met onbekenden. Daar moet je zeker mee oppassen en je gezond verstand bij gebruiken. Ik zou inderdaad zeker aan iemand laten weten waar je bent. 

 

Qua soa's, ja, dat is ook zeker een risico. Zeker in de homoseksuele scene is dat risico sterk aanwezig. Daarom is het ook het verstandigste om het veilig te doen. Zorg dus voor genoeg condooms. En eis dat als voorwaarde. Als hij het per se zonder wilt doen, zijn probleem.

 

Maar dat hangt natuurlijk ook beetje van jou en de situatie af. Ben je top of bottom? Wil je orale seks proberen (ook bij pijpen kan je namelijk soa's doorgeven)? Doen jullie vooraf soa-test etc.

 

 

Wees voorzichtig


Hallo ik zou wel willen 


Reageer