Ik ben i (13) en mijn vriendje (14) en ik willen dus samen ontmaagd worden, we hebben condooms enz. geregeld. Heeft iemand nog tips dat het leuker zou maken?
( naam geanonimiseerd door De Kindertelefoon vanwege privacy, regel 3 )
Ik ben i (13) en mijn vriendje (14) en ik willen dus samen ontmaagd worden, we hebben condooms enz. geregeld. Heeft iemand nog tips dat het leuker zou maken?
( naam geanonimiseerd door De Kindertelefoon vanwege privacy, regel 3 )
Ik weet er zelf niks van, maar het internet staat vol met tips. Deze site bijvoorbeeld. Succes, en veel plezier.
PS, ik zou het niet te veel willen, rustig aan, het komt wel
Leuker… waarom moeten wij zeggen hoe je je eerste seks “LEUKER” kan maken? Dat is tog iets heel persoonlijk, je eerste keer, daar moet je geen tips voor hebben want het is al spannend genoeg an sich. Het is spannend, raar, beangstigend én leuk als alles goed verloopt dus begin er gwoon maar aan.
Ten eerste: wat goed dat jullie beide weten dat je er klaar voor bent. Houd dit altijd in je achterhoofd, want ze zeggen dat je de eerste nooit vergeet ;)
Verder heb plezier en neem niet elk ding te serieus. Er mogen foutjes gemaakt worden en dat is oke. Als je wat meer ervaring op hebt gedaan met elkaar, zou je andere dingen kunnen proberen.
Groetjes, en doe het veilig ;)
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.