Vraag

Ontmaagd worden ging moeilijk, heeft iemand ideeën?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey 

Ik heb een vraagje. Ik ben nog maar net ontmaagd door mijn vriendje (beide 17) en ik merkte dat hij het moeilijker had om met zijn penis in me te geraken. Heeft iemand ideeën hoe dit komt of wat we kunnen doen? 

 

Groetjes!


10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi buh,

ik heb ook een vriendin en soms moeten we gewoon even samen zoeken. Als hij goed hard is zou het makkelijker moeten zijn, daarnaast kan jij hem helpen, jij voelt immers waar hij zit. Probeer in missionaris bv benen op te tillen ofzo, dit maakt het allemaal makkelijker. Ook kan je je heupen kantelen zodat het gemakkelijker wordt voor hem. 

Hopelijk heb je hier iets aan!

Waarschijnlijk was je gewoon niet nat genoeg waardoor het wat moeilijker ging je kan tijdens het voorspel stiekem een straaltje plas in je onderbroek laten lopen dan wordt je vagina vanzelf nat genoeg je eigen plas is het ideale glijmiddel om seks te hebben en de meeste jongens vinden dit zelfs geil.

Reputatie 7
Badge +17

Zorg sws dat jij nat genoeg bent en dat hij een goede stijve heeft.

Het zou ook kunnen dat je wat gespannen bent waardoor je, misschien onbewust, je bekkenbodemspieren aanspant. Dan gaat je vagina ‘op slot’ zeg maar en dan wordt het voor hem bijna onmogelijk om naar binnen te gaan.

Reputatie 7
Badge +9

Waarschijnlijk was je gewoon niet nat genoeg waardoor het wat moeilijker ging je kan tijdens het voorspel stiekem een straaltje plas in je onderbroek laten lopen dan wordt je vagina vanzelf nat genoeg je eigen plas is het ideale glijmiddel om seks te hebben en de meeste jongens vinden dit zelfs geil.

Nee dit is niet correct, als je gaat plassen dan kan de jongen een infectie krijgen en nee de meeste jongens vinden het niet “geil” ze vinden het zelfs smerig

Reputatie 7
Badge +17

Waarschijnlijk was je gewoon niet nat genoeg waardoor het wat moeilijker ging je kan tijdens het voorspel stiekem een straaltje plas in je onderbroek laten lopen dan wordt je vagina vanzelf nat genoeg je eigen plas is het ideale glijmiddel om seks te hebben en de meeste jongens vinden dit zelfs geil.

Dat plassen moet je wel eerst met een jongen overleggen. Dus zeker niet stiekem doen. Dat jij en je vriend dat geil vinden wil niet zeggen dat iedereen dat vind.

@benebird Krijg je zeker en vast geen infecties van deze krijg je van anale seks niet van plasseks doe het al meer dan een jaar met mijn vriend hij plast zelfs in mijn kutje en doe het ook vaak met mijn bff en hebben nog nooit infectie gehad plas is steriel en zeker niet vies en ken meerdere jongens die het geil vinden niet elke jongen natuurlijk ook niet elk meisje ik vind anaal degoutant smerig en hier krijg je wel infecties van sus ieder zijn ding iedereen heeft wel iets wat hij of zij geil vind of vies sus niet gaan beweren dat het niet klopt.

Reputatie 7
Badge +9

@Girlypower 

ja hoor prima denk wat je zelf denkt👍

 

Ja kan bij Albert Heijn gewoon in de rekken glijmiddel vinden

Hey 

We hebben elkaar ondertussen terug gezien en natuurlijk weer geprobeerd. Het ging veel beter. 

Dus dankjewel voor de tips!!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Wat goed dat jullie meedenken en tips geven. Voor alle duidelijkheid, wat aanvullende informatie.

Zoals @benebird  al zegt, kan plasseks inderdaad leiden tot infecties. Jongens krijgen minder snel een blaasontsteking dan meisjes, maar ook zij lopen wel risico. En bij meisjes kan urine in de vagina leiden tot infecties of een verstoorde balans in hun vaginale slijm.

Eigen vocht door opwinding, of een speciaal daarvoor gemaakt glijmiddel, verdient toch echt de voorkeur.

 

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reageer