Skip to main content
Vraag

ontmaagd welke leeftijd?

• 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 336 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties

Op dit forum zijn veel jongens en meisjes al ontmaagd tussen hun 12-14. Ik vind dit best jong of ligt dat aan mij? Ik ben net 17 en ben nog maagd dat wordt voor mijn gevoel dan wel weer aan de late kant. Is dit oud om nog maagd te zijn?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 164 reacties
  • 26 februari 2025

Hey ik was 15  en was 18 en we hadden al wat  gevoeld aan elkaar   hij kon lekker goed aan mijn mijn borsten masseren en  het voelde goed  ik was er klaar voor ik en was super lief en deed super rustig aan  niet te hard en gewoon perfect om te ontmaagdt worden zo en was lekker op mijn eigen slaapkamer 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 27 februari 2025

Nee hoor, de gemiddelde leeftijd is 18,4 jaar. En anders is het echt niet erg als het wat later is hoor. Maak je maar geen zorgen

https://www.nji.nl/cijfers/seksueel-gedrag#:~:text=Jongeren%20doen%20steeds%20later%20hun,Seks%20onder%20je%2025e%202023

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 28 februari 2025

tussen de 12 -14 is echt aan de vroege kant. je hoeft je ook geen zorgen te maken dat 17 aan de late kant is want dit komt heel veel voor je moet het vooral op je eigen tempo doen en wanneer je het wilt. het is ook belangrijk dat je ontmaagd word door iemand die je erg aardig vind. : )

groetjes do GOAT

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen