Skip to main content

Hey, ik heb dus een probleem ik ben vorige week ontmaagd door men tante, ze had mijn beamer geleend en ik had die terug nodig dus kwam ik deze ophalen. Ik belde aan ze deed open ze zij dat ze hem boven in haar kamer ging halen en dat ik hier ff moest wachten dus dat deed ik. Na een tijdje riep ze me om te helpen en toen ik boven stond ze daar in haar bh en string ze is best groot met mooie rode haren ze zag meteen de bobbel in mijn korte broek en ze vroeg of ze me daarmee mocht helpen en zo ben ik dus ontmaagd door men tante ze kan zo goed pijpen wauw. Maar gisteren kreeg ik bericht van haar dat ze het nog is wilt doen. Is dit een goed idee of niet?

Heel eerlijk zou ik het de eerste keer niet eens doen, dus nog een keer zou ik al helemaal niet doen...


Ik zou er  zeker goed over na denken  je tante is eigenlijk een pedo maar als je lekker vindt en goed gevoel bij hebt waarom dan niet ik zou het niet erg vinden als mijn tante het wou 


Licht er denk ik aan hoe oud je bent. Je moet vooral goed nadenken of je dat zelf wil. Ik zou het ook met je ouders bespreken. Je moet ook niet hebben dat ze dingen doet wat jij niet wil.


Hoi televisie,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad . We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

 

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

 


Reageer