Vraag

ontmaagd door beste vriend?

  • 18 April 2024
  • 6 reacties
  • 842 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik ben 15 en mijn vriend is 14, we waren na het voetballen gaan douchen om onszelf te wassen. we douchte allebij naakt en toen kwam mijn piemel in zijn kontgat terecht. Ik vraag me af of dit telt als ontmaagding aangezien ik achteraf het eigenlijk wel een leuke ervaring vond.


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

“douchen om onszelf te wassen” en je piemel kwam geheel toevallig “in zijn kontgat terecht” - wat een verhaal zeg en wat een toeval toch. Kan je dat even verduidelijken 

 

Reputatie 3
Badge +1

Ja kan lastig ontmaagd worden als je allebei een jongen bent.

Reputatie 1
Badge

Ja kan lastig ontmaagd worden als je allebei een jongen bent.

“douchen om onszelf te wassen” en je piemel kwam geheel toevallig “in zijn kontgat terecht” - wat een verhaal zeg en wat een toeval toch. Kan je dat even verduidelijken 

 

het was bij de training en iedereen ging douche, we hebben kleine douche ruimtes dus we hebben wel vaker dat iedereen dicht op elkaar staat. vandaar dat mijn piemel in zijn kont als t ware werd gedrukt

Reputatie 6
Badge +2

Ja kan lastig ontmaagd worden als je allebei een jongen bent.

Dat kan wel

Reputatie 4
Badge +3

Ja kan lastig ontmaagd worden als je allebei een jongen bent.

“douchen om onszelf te wassen” en je piemel kwam geheel toevallig “in zijn kontgat terecht” - wat een verhaal zeg en wat een toeval toch. Kan je dat even verduidelijken 

 

het was bij de training en iedereen ging douche, we hebben kleine douche ruimtes dus we hebben wel vaker dat iedereen dicht op elkaar staat. vandaar dat mijn piemel in zijn kont als t ware werd gedrukt

W8 ff zooo klein zijn doucheruimtes toch nooit niet? Dat je der als sardientjes in moet gaan? En dan nog , tegen iemands kont “gedrukt”, dat is niet IN zijn kont he? Dat is tegen iemand billen zeg maar swaffelen. Zo gemakkelijk geraak je er niet IN, lol, dat heeft niks met ontmaagding te maken. 

Reputatie 5
Badge +4

Ja kan lastig ontmaagd worden als je allebei een jongen bent.

“douchen om onszelf te wassen” en je piemel kwam geheel toevallig “in zijn kontgat terecht” - wat een verhaal zeg en wat een toeval toch. Kan je dat even verduidelijken 

 

het was bij de training en iedereen ging douche, we hebben kleine douche ruimtes dus we hebben wel vaker dat iedereen dicht op elkaar staat. vandaar dat mijn piemel in zijn kont als t ware werd gedrukt

W8 ff zooo klein zijn doucheruimtes toch nooit niet? Dat je der als sardientjes in moet gaan? En dan nog , tegen iemands kont “gedrukt”, dat is niet IN zijn kont he? Dat is tegen iemand billen zeg maar swaffelen. Zo gemakkelijk geraak je er niet IN, lol, dat heeft niks met ontmaagding te maken. 

Je moet hem er echt induwen hij wordt er niet vanzelf ingezogen 

Reageer