ontmaagd

  • 10 March 2024
  • 4 reacties
  • 577 Bekeken

Badge

Hey ik ben 14 jaar en ik heb al een langere tijd een vriendje,ik was hiervoor nooit echt bezig met sexueel contact enzo maar ik merk de laatste tijd dat ik en mijn vriendje hier nu wel aan toe zijn. we hebben al meerdere dingetjes gedaan maar we zijn toe aan ontmaagd te worden dus gingen we laatst het een keertje proberen maar dit deed echt best wel veel pijn met het er in die waardoor ik terug trok ik ben steeds bang dat ik het zelfde pijn krijg ik weet niet zo goed hoe ik hiermee moet omgaan want ik wil soms super graag iets met hem doen en dan zijn we beide geil maar dan lukte niet help me out


4 reacties

Hey, gaat vanzelf na een paar keer weg. Het went.

Reputatie 2
Badge

Ik ben een jongen maar zal m'n best doen om je te helpen. 

Ik denk dat je miss niet nat genoeg was dus miss volgende keer glijmiddel gebruiken tijdens de sex? En gouden tip: Wees vooral niet gespannen tijdens de sex want dan spannen je spieren aan en kan het meer pijn doen. Als je meer tips wil dan raad ik deze pagina aan:

https://sense.info/nl/seks/seksuele-problemen/pijn-tijdens-de-seks-meisjes

Hopelijk heb je er iets aan

Groetjes, 

Anonononoiempje 123

 

Reputatie 1
Badge

voorspel helpt denk ik wel, en misschien kan hij je masseren. of jullie gaan gewoon heel rustig.

Reputatie 6
Badge +3

glijmiddel!!! geloof me gebruik glijmiddel dat gaat het veel makkelijker en zo veel minder pijnlijk voor je maken

je kan t gewoon ergens goedkoop kopen, zelfs bij de action 

laat me even weten of dat goed gaat

 

Reageer