Vraag

ontmaagd?

  • 6 June 2022
  • 5 reacties
  • 726 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 12. Ik val op meisjes ( k ben dus lesbi ) ik heb op dit moment een vriendin. We weten allebei van elkaar dat we in zelf vingeren. Daar praten we dan ook regelmatig over. Mijn vriendin kwam logeren en we daagde elkaar een beetje uit. Uit eindelijk hebben we elkaar gevingerd. Ben ik nu ontmaagd? 
verder was het erg lekker hoor. En I knoww ik ben heel er jong voor deze shit maarrr boeiuh t is nu te laat. T is nu al gebeurd en ik vind het leuk en zij ook. Dus dan is het goed toch? 
Ahaha groetjes mij! Xx💋


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Ja, dit is de meest voorkomende manier van lesbische seks.

Fijn dat jullie beide plezier hebben gehad. Daarnaast is seks met vingeren een stuk veiliger dan orale seks of penetratie, dus dat je 12 bent is niet zo’n probleem.

Badge

Oh Ahah😂

we hebben we onze onderbroek aangehouden. En gwn een beetje rustig aan u knoww. Was eerste keer voor ons beide. Gwn een beetje voelen en zoenen. Maar niet er in met vinger ofzo en ook niet gebefd. (Zijn we allebei nog niet helemaal klaar voor…)

Reputatie 5
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

Goed zo rustig aan opbouwen!

Badge

Maar wat denken jullie? Ben ik dan ontmaagd of niet?

 

Heyy,

 

Ieder heeft zo z'n eigen interpretatie van ontmaagding, de een vind het al ontmaagd bij vingeren/afttekken van iemand anders, maar volgens seksuologen  is ben je pas ontmaagd bij penis in vagina.

Nou bij gays is t ook simpel, penetratie. Maar bij lesbiennes vind k t een lastige, lesbische seks bestaat eigenlijk alleen maar uit vingeren en beffen dus k zou zeggen dat je t wel kan meenemen als ontmaagding?

Maarja zoals ik zei sommige hetero stellen vinden zich al ontmaagd bij een handjob of dergelijke dus het is wat je er zelf van maakt.

 

Groeten,

Reageer