Vraag

ontmaagd

  • 10 July 2020
  • 2 reacties
  • 636 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben Daan ( niet echte naam) ik ben 16 jaar en ik vroeg me af hoe oud waren jullie toen jullie werden ontmaagd ( dus geen blowjob) maar echt sex en hoe ging dat 

Groeten Daan xx😁😉


2 reacties

Hi Daan,

 

nou das best een uitzonderlijk verhaal en ik hoop dat anderen een leukere ontmaagding hebben meegemaakt. Weet dus dat ik een uitzondering ben, er zijn ook leuke en fijne ontmaagdingen (waarom is dat woord nu rood onderstreept, is dat geen goed woord? Nou ja, ik laat 'm toch maar staan)

Oh ja, to the point, mijn twinbroertje en ik zijn toen we 13 waren, samen en tegelijkertijd. door een aantal jongens, die wat ouder, maar nog wel minderjarig waren ontmaagd. Dat gebeurde toen we in het buitenland op school zaten en we daar intern waren. Ongeveer alles wat je kunt bedenken hebben mijn twin en ik met elkaar en met die jongens en ook nog andere jongens die er in de loop van ruim een jaar bij kwamen, moeten doen. Gelukkig is die tijd nu voorbij en hebben we ook 'normale’ seks gehad met andere jongens. Ja, we zijn gay en van de goede kant.

 

Oh ja, als je nog iets wilt weten, dan vraag maar.

 

Groetjes,

M&M's

Ik ben nu sinds 2 weken 15 en ben waarschijnlijk volgende week ontmaagd. We hebben het vandaag geprobeerd maar eerst werd ik slap door de stress en de tweede keer kreeg ik mijn pik er niet in. Gelukkig kon ze er om lachen

Reageer