Online voordoen als iemand anders

  • 22 March 2022
  • 1 reactie
  • 247 Bekeken

Badge

Jongen (15)
Ik zit met iets, sinds anderhalf jaar heb ik een fantasie die ik werkelijkheid wil maken over een goeie vriend naakt te zien en mss ook wat meer te doen dan dat (details niet echt belangrijk) nu had ik dat letterlijk gevraagd aan een goeie vriend van vroeger waar ik gewoon af en toe contact mee had. En die had mij toen geblokkeerd ik durfde het niet nog eens en ben nog steeds tot op de dag van vandaag bang dat het gaat uitkomen. 

Ongeveer een jaar geleden had ik een fake Instagram account aangemaakt en toen aan vrienden en leeftijdsgenoten dat als zogezegd meisje te vragen. Met succes, ik heb nu ongeveer van een toch wel 10 jongens hun naakt gezien (Ik verspreid niks gwn voor men eigen). Nu besef ik me dat dit op een of andere manier problemen gaat geven in mijn toekomst en ik ben zelf Hetero maar toch ook weer niet. 

Als je dit hebt gelezen bedankt, ik moest het gewoon aan iemand kwijt en ik weet dat dit niet ok is. Ik heb dat Instagram account verwijderd maar heb het er dagelijks moeilijk mee. Maar toch blijft mijn gedachte om het ooit in het echt mee te maken met beide geslachten.


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Het belangrijkste is als je die foto's met niemand deelt en ze gewoon lekker voor jezelf houdt. Ik zou zeggen, volg gewoon je gevoel.

Groetjes,

Lizje

Reageer