Online seks / bang voor gelekte nudes

  • 31 January 2021
  • 7 reacties
  • 1068 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi! Madelief hier! Ik ben 13 en heb vandaag met iemand gebeld en ik mijzelf gevingerd en hij afgetrokken, ik vond t wel lekker en hij ook alleen ik weet niet of hij foto's heeft gemaakt. Ik ben nu bang om mijn naaktfoto's gelekt te krijgen maarja, dit ga ik dus ook nooit meer doen. Wat kan ik nu doen? Ik heb die jongen al geblokkeerd omdat ik echt bang was… help mij!!!



xx Madelief (13 jaar en gek )


7 reacties

Hey, allereerst, heb je je gezich t en je lichaam tegelijk laten zien? Zo niet, dan kan hij ze hoogstend onder elkaar plakken. Maar dat is te nep. Dus als je dat niet hebt gedaan, geen probleem.

 

Als dit wel ht geval is, kan ik je een beetje helpen.

Nr.1 ja kan het aan hem vragen eventueel.

Nr.2 heb jij hem constant gezien? Want dan weet je zeker dat hij geen fotos gemaakt heeft.

Nr.3 hij kan een opname hebben gestart, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

 

Zelf doe ik ook wel esnaakt bellen, maar nooit zonder gezicht ofz. Succes in elk geval!

Groetjes

Reputatie 1
Badge +1

ik heb geprobeerd m'n gezicht zo weinig mogelijk in beeld te laten staan maar soms schoot ie er wel in.. ik heb hem niet constant gezien maar hij zei elke keer doe je hand op je buik zodat je green screenshots kan maken. Hij wilt wel nog steeds contact maar ik ben wel een beetje bang

Reputatie 5
Badge +5

Oei dat moet rot zijn... Miss moet je hem gw  vragen…

Thnx nog voor het reageren op me topics. Ik wil best vrienden worden btw

Reputatie 1
Badge +1

Haha geen probleem! Tuurlijk wil ik ook wel vrienden worden! K weet alleen nie hoe we contact kunnen houden..

Reputatie 7
Badge +6

Hoiu,

 

Letten jullie op forumregel 7?

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Jullie kunnen contact houden door op het forum te reageren.

Groetjes, Mariska

Hoiu,

 

Letten jullie op forumregel 7?

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Jullie kunnen contact houden door op het forum te reageren.

Groetjes, Mariska

Maar dat gaat dan weer in op een andere regel, toch? 

Hallo madeliefxoo :)

Vervelend. Het was sowieso niet heel erg handig om dat te doen met iemand online. Dan kun je het beter IRL doen. Maar goed, het is gebeurd. 

  • Je kan bijvoorbeeld je naam opzoeken en als er dan een naaktfoto verschijnt op bijvoorbeeld een website kun je dat mogelijk rapporteren aan het moderatie team. De meeste moderators zijn op grote sites daar heel erg alert op en die doen er dan ook wat mee. Je kunt ook aangifte doen bij de politie voor verspreiding van naaktfoto's gezien dat strafbaar is.
  • Als hij jou zo controleert op het niet maken van screenshots lijkt het mij redelijk onwaarschijnlijk dat hij het heeft gedaan, ook al is het natuurlijk niet uitgesloten.

-TheMightySlayer <3

 

Reageer