Vraag

Online seks

  • 22 May 2021
  • 4 reacties
  • 667 Bekeken

Badge

Hi,

 

Ik zou graag met een meisje online geil willen chatten zodat elke nacht geweldig is :blush:

Alleen hoe/waar kan ik iemand vinden die dit met mij wilt doen?


4 reacties

Volgens je andere topic heb je al twee jaar een vriendin.
Doe dit dus of met haar, of niet.
Ik denk niet dat iemand het zal waarderen als je dit met een ander doet.

Hallo rm002 :)

Vreemdgaan wordt meestal niet geaccepteerd. Tenzij jullie een open relatie hebben. Hier kun je trouwens geen meisje vinden. Ken je een meisje waarmee je dit kan doen? Of je kunt chatten met je vriendin.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge

Heyy!

Ik hoor dingen over dat je een vriendin hebt, dit doen zonder toestemming moet je nooit doen!! Overleg het met haar of doe het met haar. Een tip: Omegle zou wel helpen je kan daar gewoon chatten.

 

Veel lucht knuffels van Schaapjesss <3

Badge

Ik heb een meisje op omegle leren kennen ik gaf me snap we begonnen gwn elkaar voortestellen en daarna vroeg zij fotos van mijn p.k en ik stuurde door daarna stuurde zij een video waar ze aan het vingeren was daarna stuurde ik een video waar ik speeksel op me pik dee en aftrekte en kreune en daarna doe ze speeksel tussen haar b00bs en werd ik geil en daarna trok ik af met een video en daarna stak ze 3 vingers in haar k.t en daarna kleede ik mij uit en toonde ik mijn ballen en was erop aan het wrijven en daarna steekt ze een dildo in haar k.t en dat doen we elke avond

Reageer