online intiem

  • 6 May 2021
  • 3 reacties
  • 261 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 14 jaar oud

En mijn vriendje wordt 17 jaar.

We hebben elkaar nog niet in het echt gezien maar hebben wel een relatie,  en we vertrouwen elkaar blind.

En we FaceTime al heel lang met elkaar bijna de hele dag.

En worden ook opgewonden van elkaar. (En dat weten we ook van elkaar) hij trekt zich ook af als we bezig zijn.

En in het begin kwam hij ook klaar van het idee dat ik nat ben. En dat ik zeg maar het ook bij me zelf doe. Maar nu paar maanden later heb ik me borsten laten zien, en denk hij vooral daar aan. En nu komt hij minder snel / of nauwelijks als niet met borsten ziet! 

 

Hebben jullie tips ofiets


3 reacties

Misschien kan je vingeren als jullie facetimen. En dat hij dan ook je kut ziet dat je bezig bent en hij ook met zijn lul. Ik zou niet gelijktijdig met je kut en je gezicht in beeld gaan. 

Badge

Misschien kan je vingeren als jullie facetimen. En dat hij dan ook je kut ziet dat je bezig bent en hij ook met zijn lul. Ik zou niet gelijktijdig met je kut en je gezicht in beeld gaan. 

Hij wilt liever niet me kut zien hij wilt dat graag pas ontdekken als we elkaar in het echt zien. Maar hij weet dat ik wel vinger. Dus dat is het vooral hij weet het wel maar tegenwoordig komt hij daar minder / of niet van klaar. Dankje wel voor je reactie

Reputatie 7
Badge +19

Tja als jij je comfortabel voelt bij het laten zien van je borsten kan je dat doen. Als je dat niet wil moet je dat gewoon aangeven. Wat is nu precies je vraag? Waar wil je tips voor?

Reageer