Skip to main content
Vraag

online fwb met 17 jarige

• June 25, 2025
  • 2 reacties
  • 469 Bekeken

L.T
Forum|alt.badge.img+1

Hoi Hoi,

Ik ben dus een meisje van bijna 15 en ik zat laatst op discord, ik zag toen een jongen in een serverr voorbij komen. Hij had echt een leuke uitstraling enz, dus ik had hem toegevoegd. Hij komt uit Schotland en is 17 en wordt dit jaar 18. Hij had me gevraagd of ik het erg vond dat hij dirty humour heeft, ik zei nee. Ik had een tijdje niet meer met hem gepraat, tot gister. Ik stuurde hem gister om 1 uur(ik vvde me en hij was als enige online) een berichtje, en hij reageerde gwn normaal. We hadden een beetje small talk, tot ik op een gegeven moment reageerde met:” I feel you”

Hij: “I wish you could”

ik: “The things i would do to you lol”

Hij: “mhm what would you do?”

ik raakte verlegen maar vertelde hem wat ik zou doen gwn voor de grap, hij reageerde daar op met dat hij hard was. Ik vroeg of hij srs was en hij vroeg of ik bewijs wilde. Ik zei dat dat niet hoefde en dat ik hem wel geloofde. Deel van tekst aangepast door kindertelefoon, forum regel 6.  Dus op een gegeven moment om 2 uur zei hij dat hij ging slapen, ik zei dat dat mij nie zou lukken omdat ik te geil was. Hij vroeg of ik een dick pic wilde, en ik zei prima. Hij stuurt de dick pic, ik kijk(niet om te haten maar zn lul wasecht best wel klein) en nou ja opzich kan je zelf wel bedenken wat ik dan doe. 

Nu hebben we dit vannacht weer gedaan en hij stuurde weer een pic. Ik had gezegd dat ik hem morgen ook wel iets wilde sturen(wel iets minder direct, wss gwn een ass pic ofz), dus hij vond dat een super goed idee.

Ik heb nu dus een paar vragen:

1.Is het raar dat hij zoveel ouder en bijna volwassen is?

2.Is het wel slim om de foto te sturen? ook al heeft disc een view once optie

3.Ben ik de enige die zo geil word van dirty talk?? en dat iik het eig wel wat vind om good girl genoemd te worden?

Bedankt alvv

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 26, 2025

1.Is het raar dat hij zoveel ouder en bijna volwassen is?

2.Is het wel slim om de foto te sturen? ook al heeft disc een view once optie

3.Ben ik de enige die zo geil word van dirty talk?? en dat iik het eig wel wat vind om good girl genoemd te worden?

1. nee, een leeftijdsverschil van 3 jaar valt nog mee. Ik raad het niet aan maar het is niet per se een probleem op zichzelf tenzij je verder gaat (wat jullie wel doen).
  2. nee, jij bent minderjarig, ik leid af uit je post dat jullie elkaar nog niet zo goed kennen, en zelfs al zou je hem goed kennen dan nog zou ik het afraden aangezien discord je niet informeert als hij een screenshot neemt, en zelfs als je het zou weten kan jij niet anticiperen op wat hij doet met deze foto, als je ergens in de conversatie persoonlijke informatie hebt verteld zoals je echte naam, woonplaats etc. dan kan dit bij de foto worden gevoegd om jouw identiteit te koppelen aan de foto, ik spreek uit ervaring, dus geloof me dat het een genant ding is om van je vrienden te horen.
  3. nee, iedereen heeft wel iets van rare seksuele ideeën die die leuk vind, maar deze kunnen ontstaan uit een trauma uit het verleden (bv. dominantie na kinder mishandeling), maar het is belangrijk dat je je houdt aan de wet, en dat dit je niet in de problemen brengt, maar wat jij zegt is totaal normaal.

• June 27, 2025

view once is bulshit - er zijn mogelijkheden om te capturen. Of gewoon al een pic nemen met een foon als het op een desktop verschijnt 

dus je bent wss al gecapt voor je het weet 

dat ie ouder is, als het binnen de wetgeving blijft ok, maar wss word je gecatfisht 

als hij ECHT met je wil  en jij met hem, vraag m dat om ze naam, adres en foon en CHECK dat 

Nog beter : ga toch gewoon de echte wereld in en drop die snapchat en discord brol