Vraag

Onhandig afgetrokken! Help SOA? Moeder zwanger?

  • 4 May 2024
  • 4 reacties
  • 412 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb net afgetrekt, maar het ging verschrikkelijk. Ik had te weinig wc-papier meegenomen en ik had nog beetje sperma op alles ik ging naar wc maar ik moest met mijn hand de wc open maken dus daar was al sperma ik ging beetje wassen mijn piemel met natte papier en ook handen schoongemaakt, maar er was HEEL ONHANDING namelijk is er nu beetje overaal bacterien en mischien nog beetje sperma die kan een vrouw zwanger maken en ik ben bang dat mijn ouders soa krijgen en dat mijn moeder misschien zelfs zwanger wordt en dan wordt het ook een rechtszaak. Mijn moeder wilt ook nog een kind zij ze maar ze gaat zeker abortus doen als ze per ongeluk nu zwanger wordt gemaakt door mij. 

 

IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN!!! 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Goed verhaal. Lekker kort. Maar goed, sperma gaat buiten het lichaam heel snel dood. Dus nee, je moeder wordt niet zwanger van je en krijgt ook geen soa.

Fijne avond verder.

Reputatie 6
Badge +4

Er zal wss niks aan de hand zijn want het zit alleen op de deurklink toch? Miss ff snel nog schoonmaken? Maar daarvan raakt je ma niet zwanger hoor

 

xx

Reputatie 7
Badge +14

Hey, volgende keer gewoon dettol doekjes er bij klaar leggen. Meteen schoon vegen. Zulke doekjes zijn niet duur en er zitten er genoeg in voor minstens 50 beurten ;)

Liefs Tover

Reputatie 7
Badge +13

Gewoon schoonmaken met doekjes zoals @Tover01 zegt, en zoals @tim16 zegt, sperma gaat buiten het lichaam snel dood ja

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer