Ongewenste intimiteiten( lichamelijk gebruikt worden)

  • 2 November 2023
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

waar ik dus laats achter ben gekomen is dat mijn ex waar ik heel veel Over heb verteld in mijn vorige topics me ongewenst heeft geïntimideerd en ik wil weten of ik aangiften moet doen of niet want ik heb er wel nog last van Enzo ik weet niet wat ik moet doen

 

en het is niet alleen dat hij heeft me gwn alleen maar voor mijn lichaam gebruikt en ik. voel me schuldig dat ik ook met zijn dingen ben meegegaan weet iemand wat ik moet doen en ik spreek hem nog steeds dat is het ergste


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, misschien moet je eens advies hier over vragen bij iemand die je kan helpen, bel eens met de kindertelfoon bijvoorbeeld :) of de luisterlijn kan ook https://www.deluisterlijn.nl/ , maar kijk maar even. Of misschien heeft je school een vertrouwenspersoon.  Dan kun je eens goed advies krijgen en alles uitleggen.Sterkte ermee !

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @H.anoniem_,

Oh meid, wat zit jij in een heftige situatie zeg! Ten eerste zou ik het contact met je ex verbreken, hoe moeilijk dat ook is. Je hoeft je ook absoluut niet schuldig te voelen over wat hij met je heeft gedaan en dat je daarin mee bent gegaan. Jij kon er niks aan doen. 

Wellicht helpt de site slachtofferhulp je verder met je dilemma: 

Je zegt dat je nog niet zeker weet of je wel of geen aangifte wilt doen. De politie heeft speciaal opgeleide zedenrechercheurs (mensen van de politie die je kunnen vertellen wat je kan verwachten als je aangifte doet en die zaken zoals aanranding en verkrachting) die met jou kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn voor aangifte doen. Als je de politie over jouw situatie vertelt wordt je waarschijnlijk doorgestuurd naar zo’n zedenrechercheur.

 Hoop dat je hier iets aan hebt. :) 

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @H.anoniem_,

Vervelend dat dit is gebeurd. Je kan er met een vertrouwenspersoon van je over praten, of bel / chat eens met de kindertelefoon.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer