Skip to main content

hoi mijn een goede vriendin van haar  ouders is overleden en woont nu in een pleeggezin
Oké dit is wel een beetje een gek gesprek dat weet ik maar haar ouders wilt dat ze ontmaagd

Wordt zij is pas geleden bij een feestje geweest waar andere jongens en meisjes kunnen ontmoeten maar daar gebeuren eigenlijk andere dingen zei ze een paar meisjes waren nog maar net als zij zei ze en een jongen liep met een meisje naar binnen eerst was een meisje blij daarna heel erg verlegen en bang
Zij heeft met haar gesproken en ze is aangeraakt over haar lichaam je weet wel welke plekken ik bedoelt het is geen arm plekke maar seksueel plekken bij mijn vriendin die daar ook wat is dat ook geprobeerd maar dat is niet gelukt want ze bleef heel tijd buiten

Nu hebben de ouders een jongen gesproken op de groep van de feestje en hebben afgesproken dat ze met die jongen samen haha thuis wat gingen afspreken zonder dat ze het wist zij is daar geweest bij die jongen thuis en is boven aangeraakt en cetera gedaan ze zegt niet dat ze ontmaagd is geworden noem daar verkrachten maar dat denk ik wel

Kan iemand mij helpen en ik haar kan helpen of ken iemand dit dit ook wel gewoon mee gemaakt hebt of gehoord van iemand anders
Groetjes dennis

We lezen dat jouw vriendin seks tegen haar wil heeft gehad . Dat is wat jij vermoed. Het is  een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt onder druk en tegen jouw zin. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  Het mag niet en het is ook verboden. Jij noemt het verkrachten en dat zou kunnen kloppen.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Ik hoop dat je er met haar over kunt praten,

Ab W


Wat een heftig verhaal! Ik hoop dat alles goed is met je vriendin en ze mag blij zijn dat ze jou heeft als steun. Wat haar is overkomen is niet oke, vertel haar dat en zorg dat ze hulp gaat zoeken want dit is niet oke.


 

nou er is wel een probleem want haar pleegouders wil dat ze ontmaagd wordt door anderen  een andere jongen 

Gisteren zei ze dat ze haar rib gebroken had en wou hele dag niet praten

Ik vroeg kan je je plek laten zien van je rib die liet zien en zij stond met een foto bij een tafeltje waar make-up stond en precies dezelfde plek waar zij op gedaan hebt op de rib om net doen dat die blauw is

Ik zeg die is net die staat ook op je tafeltje van je make-up toen vroeg ik wat is er echt gebeurd en toen zei ze de verhaal maar ze durft geen aangifte doen en haar ouders doe maar wat ze willen dat is toch ook niet oké en luister niet naar haar zelfs 

 Is er iets in Nederland dat zoiets bestaat een soort insecten club of dit soort iets want ik heb er nooit van gehoord maar waren wel andere meisjes die ook ontmaagd zijn op die face


Als het echt niet goed gaat met die vriendin kan jij ook met iemand praten, bijvoorbeeld een leraar, en zeggen dat je je zorgen om haar maakt zodat ze hulp kan krijgen.


Ja zat ik maar op school maar ik zit niet bij haar op school en ik kom ook niet in de buurt bij hun stad we wonen ongeveer een klein half uurtje afstand we zien elkaar wel af en toe in de weekend alleen maar doordeweeks niet

 


Dat is jammer. Is het misschien een idee dat je je ouders vraagt of zij met haar ouders kunnen praten? 


Ja dat kan ik wel vragen maar als ik dat voorstelt aan haar wordt ze keihard boos op me ik heb dat wel een keertje gevraagd en als mijn ouders met haar ouders ga praten dan gaan ze toch om kennen en ja dat is logisch zolang dat zij niet de stap nog niet neemt dan wordt het moeilijk Ik ga wel morgen zeggen tegen haar dat ik met de Kindertelefoon gesproken heb misschien gaat ze dan dat ook doen hoop ik


Reageer