ongestelt

  • 14 January 2019
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey,
ik zit nu ongeveer sinds de zomervakantie aan de pil. mijn laatste pil is altijd op donderdag en word ik maandag altijd op school na het 2e uur ongesteld. deze keer is dat niet het geval. ik heb de pil gewoon goed geslikt maar ik heb wel (veilige) seks gehad met mijn vriend. toch denk ik dat ik nu zwanger ben, ondanks ik nu veel stress heb voor mijn toetsweek en ik weet dat door stress je menstruatie wat later kan komen.

4 reacties

Badge
heey,
ik zit nu ongeveer sinds de zomervakantie aan de pil. mijn laatste pil is altijd op donderdag en word ik maandag altijd op school na het 2e uur ongesteld. deze keer is dat niet het geval. ik heb de pil gewoon goed geslikt maar ik heb wel (veilige) seks gehad met mijn vriend. toch denk ik dat ik nu zwanger ben, ondanks ik nu veel stress heb voor mijn toetsweek en ik weet dat door stress je menstruatie wat later kan komen.

heey , maak je geen zorgen
heb ik ook gehad hoor
het komt sws door stress
als je toch niet opgemak voelt zou ik een zwangerschap test doen XX

heey,
ik zit nu ongeveer sinds de zomervakantie aan de pil. mijn laatste pil is altijd op donderdag en word ik maandag altijd op school na het 2e uur ongesteld. deze keer is dat niet het geval. ik heb de pil gewoon goed geslikt maar ik heb wel (veilige) seks gehad met mijn vriend. toch denk ik dat ik nu zwanger ben, ondanks ik nu veel stress heb voor mijn toetsweek en ik weet dat door stress je menstruatie wat later kan komen.
heey , maak je geen zorgen
heb ik ook gehad hoor
het komt sws door stress
als je toch niet opgemak voelt zou ik een zwangerschap test doen XX

hee, heel zeker? ik ben de afgelopen nachten wel klein beetje misselijk geweest enzo..
maar toch bedankt x
Ik heb hetzelfde, ik ben afgelopen week ziek geweest en me moeder maakte een grapje over ben je zwanger, dat maakte me wel zenuwachtig, ik slik momenteel de pil door en ik heb 2x seks gehad maar met condoom. Dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben en ik wacht tot me strip op is. Ik heb ook veel stress omdat ik afgelopen week ziek ven geweest en ik steeds bang ben dat ik moet kotsen bijv op school. Doordat ik er zo erg aan denk word ik ook steeds misselijk, probeer wat minder te stressen, als je alles veilig hebt gedaan is het bijna onmogelijk om zwanger te zijn. Zelf zou ik het ook niet durven om een test te halen maar als je het durft en je overweegt het, weetje het zeker. xo
Hoi

Zoals gezegd wordt in bovenstaande reacties, kan stress ervoor zorgen dat je menstruatie wat later komt. Als je het gevoel hebt dat er iets mis is, kan je de huisarts contacteren. Die kan je zekerheid bieden, wat je gerust zou kunnen stellen.

Groetjes
Kenshin

Reageer