Vraag

Ongesteld op School

  • 12 December 2021
  • 4 reacties
  • 640 Bekeken

Badge

hallo allemaal ik heb ene vraag

ik ben vrijdag voor de eerste keer ongesteld geworden en ook nog is op school is dat raar 

ongesteld worden op school is dat raar ofniet en dan ook nog is de eerste keer en toen ben ik naar de wc gerend. en toen kwam de juffrouw en die zij waarom ren je weg en ik doe die deur open van het wc hokje en toen zag ze mij daar zitten op de wc met mijn broek naar beneden was toen zo bang en toen dacht ik van ja boeie ik wist niet wat ik moest doen en toen is ze naar de klas gerend en heeft ze een hele goede vriendin gehaald die al ongesteld is geweest maar die was ook op school ongesteld geworden heel raar maarja die had een maand daarna echt grote tieten hoe kan dat dan? maar zou ik dat nu ook krijgen dan? want zij moet ook al in groep 6 al bh’s gaan dragen moet ik dat dan ook? maar toen heeft ze een vriendin erbij gehaald en die heeft gezegt ik ga maandverband halen voor je thuis en dan gaan we het hier ff oplossen. en ze nam ook meteen nieuwe slipje mee voor mij want die zat helemaal vol met bloed dus ze zij van blijf jij maar ff zitten ben ik zo terug. 10 minuten later was ze er weer en heeft ze uitgelegd hoe het werkte en toen heb ik nieuwe slip aangedaan van haar want ja ze had me toch al mijn kutje gezien dusja. en toen maandverband erin en toen ff met wc papier bloed afgedaan en toen in die prullebak gegooid waar je die rotzooi weggooit van ja handwassen zegmaar. en toen weer naar de klas gegaan. maarja als je voor de eerste keer ongesteld bent geweest krijg je dat dan elke maand en krijg je dan ook borsten maar dan echt grote meteen of hoe werkt dat. ik heb er echt geen verstand van maar als ik nu in groep 6 ga douche op school en dan bijvoorbeeld met iemand van de jongens seks ga hebben ofzo in zo’n douche hokje en die komt klaar ik denk dat ze nog geen sperma hebben maarja als dat wel zo is kan ik dan al zwanger raken op mijn 12e?

 

groetjes lisa


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Het is heel normaal om ongesteld te worden rond die leeftijd. Hoewel ik je niet aanraad om seks te hebben met een jongen zonder condoom. Doe het dus altijd veilig. Als je meer informatie wilt kan je altijd rond snuffelen op de kinderforum of om advies vragen aan je ouders.

Badge

Hee Lisa!

Het is zeker niet erg dus dat ook nooit denken! Elk meisje wordt het een keer! 

Je krijgt niet gelijk hele grote borsten maar de kans dat je wel meer borst krijgt is er wel! Het ligt er ook een beetje aan welk figuur je hebt ! 

Ik had het wel ik ben inmiddels 15 en 3 jaar ongesteld! Ik kreeg wel snel grotere borsten maar ik ben ook niet zo dun als een plank dus ik snap het wel😉 je hoeft je dus nergens druk om te maken!

Reputatie 3
Badge +1

hii

het is helemaal niet raar om ongesteld op school te worden hoor dat is heel normaal iedereen heeft dat!

Badge

thx allemaal maar hoe hebben jullie dat meegemaakt op school met je puberteit en dat soort dingen, vertel je verhaal

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 12: ga niet off-topic

Reageer