ongesteld na vingeren

  • 26 August 2019
  • 5 reacties
  • 2090 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi zoals elke puber wil ik ook wel eens meer weten over seks. Dus ging ik hier kijken bij seksualiteit, maar toen kwam ik bij vingeren, iedereen zei dat het fijn was dus heb ik het geprobeerd. Ik weet het niet zeker maar ik ben geloof ik niet in een gaatje geweest (maar ik weet het niet zeker). Maar Tussen de binnenste schaamlippen enzo. Een paar uur later werd ik wakker met een verschrikkelijke buikpijn, ik ging even naar de wc en zag dat mijn hele onderbroek rood was. Ik denk dat ik wel echt ongesteld ben want anders had ik denk ik geen buikpijn. Het zou wel kunnen dat het zo is want dan zit er ongeveer een maand tussen. Ik ging naar mijn moeder en die zei het is wel raar dat je s’nachts ongesteld word ( ik heb haar natuurlijk niks over het “vingeren” verteld). Vraag: Was ik ongesteld? (Ik had wel buikpijn)
vraag: kwam het door het vingeren? (Het gebeurde wel een paar uur na het vingeren)

5 reacties

Hoi

Dat je ongesteld werd, staat volgens mij los van de zelfbevrediging. Als ik het goed begrijp ben je al vaker ongesteld geweest, en zou het volgens je kalender best kunnen dat je ongesteld zou worden. Daarbij is het niet ongewoon om 's nachts ongesteld te worden; dat kan gewoon gebeuren. Heb je vaker last van buikpijn tijdens je ongesteldheid?

Groetjes
Kenshin
Hoi

Dat je ongesteld werd, staat volgens mij los van de zelfbevrediging. Als ik het goed begrijp ben je al vaker ongesteld geweest, en zou het volgens je kalender best kunnen dat je ongesteld zou worden. Daarbij is het niet ongewoon om 's nachts ongesteld te worden; dat kan gewoon gebeuren. Heb je vaker last van buikpijn tijdens je ongesteldheid?

Groetjes
Kenshin

Ja
Als je vaker last hebt van buikpijn, denk ik dat je simpelweg ongesteld geworden bent. Toevallig gebeurde dat nadat je jezelf bevredigde. Lijkt me niets om je zorgen over te maken 🙂

Gr. Kenshin
Reputatie 1
Badge +1
Uuh dat je moeder zegt dat het raar is dat je s'nachts ongesteld bent geworden slaat NERGENS op. Je kunt op elk moment van de dag ongesteld worden...
Wss was t gewoon heel toevallig dat je na t vingeren ongesteld bent geworden
Reputatie 6
Badge +2

Ik werd ook laatst ongesteld erna. Het ik heel normaal.

Reageer