Vraag

ongesteld maar wil seks

  • 11 January 2022
  • 9 reacties
  • 567 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben ongesteld maar wil graag seks kan dat


9 reacties

Ja hoor, dat kan kan. Je moet natuurlijk wel een beetje rekening houden met wat bloed maar als jullie dat niet erg vinden, kan je gewoon doen alsof er niks aan de hand is. Gebruik wel gewoon een als je niet aan de pil zit. Er bestaat namelijk de kans dat je toch zwanger kunt worden. Als je wel de pil gebruikt, ben je in de stopweek gewoon beschermd. Maar een condoom is natuurlijk ook ideaal als hij niet echt zit te wachten een beetje bloed.

Badge

heyy,

Het kan, maar je vriend moet wel dan een condoom om doen of jij de pil. Zou ik doen :)). Doe maar wat je fijn vind!

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen!

xxx HOII

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! 

Ja, natuurlijk kan je seks hebben als je ongesteld ben. Het kan een beetje bloederig zijn, dus ik raad aan om er een handdoek onder te leggen, of het in de douche te doen. Je moet wel anticonceptie gebruiken, want de kans is aanwezig dat je zwanger kan worden. Deze kans is wel iets kleiner dan normaal, maar het kan wel. Je moet er wel over praten met je partner want niet iedereen vindt het even leuk om seks met iemand te hebben die ongesteld is. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Veel succes!

masturberen en sexs als je ongesteld bent kan zekker  maar doe het wel veilig want je kan altijd nog zwanger worden 

Het kan wel een beetje bloederig zijn maar vermindert wel de pijn die je kan heben als je ongesteld bent vooral na dat je bent klaar gekomen 

Gr bren 

 

Reputatie 7
Badge +7

jup, hoe het werkt weet ik niet precies, maar het word wel gedaan. Masturberen en seks tijdens menstruatie word ook wel eens gedaan omdat orgasmes baarmoederkramp kan verlichten. 

Reputatie 7
Badge +19

Dat lijkt me niet verstandig

Een maand oud topic wordt weer even heropend:sweat_smile:

 

Dat lijkt me niet verstandig

Wat bedoel je precies? Masturberen of geslachtsgemeenschap tijdens de menstruatie kan gewoon en heeft zelfs positieve effecten.

Reputatie 7
Badge +19

Oh dat wist ik niet ik dacht dat je zwanger kon worden

Dat kan ook wel, daar heb je gelijk in. De kans is klein, maar wel aanwezig. Daarom zal je evengoed nog anticonceptie moeten gebruiken.

Reageer