Vraag

ongesteld en masturberen

  • 20 February 2024
  • 5 reacties
  • 407 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb een vraag waar ik al een tijdje mee loop. Ik heb als ik ongesteld ben, heel veel zin om te masturberen. Kan je eigenlijk masturberen als je ongesteld bent? Of is dat slecht? Ik heb echt geen idee of het kan.


5 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Sommige zeggen dag als je buikpijn hebt en je bent ongesteld dat masturberen/vingeren helps tegen de buikpijn. Ik doe hey zelf niet en als ik masturbeer als ik ongesteld ben dan doe ik dat me me onderbroek aan. Als je wilt masturberen als je ongesteld bent dan moet je even een handoekje onder je leggen en je moet tegen bloed kunnen natuurlijk

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Reputatie 7
Badge +2

Bedankt!

Reputatie 2
Badge

Hii,

dat kan gewoon hoor!
Zoals @meisje29378 al zegt handig om er een handoekje onder te leggen en rustig aan te doen :)

 

Badge

Gewoon lekker doen hoor, het kan door hormonen komen geloof ik, dat je geiler bent als je menstrueert. Inderdaad ff kijken hoe je het doet met de eventuele bloederigheid.  Misschien masturberen met een tampon in ? Of onder de douche? Kan heel lekker zijn met de douchekop erop zeg maar.  Succes. 

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb ook gehoord dat het helpt tegen de pijn van menstrueren. Dus is het misschien wel een goed idee. Of je doet het in de badkamer, spoel je alles weer makkelijk schoon! Zelf ben ik nog niet ongesteld

Fleur

Reageer