Vraag

ongesteld en het komt in mijn bed

  • 10 April 2023
  • 6 reacties
  • 359 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

hoi ik ben een meisje van 13 jaar en ik ben al een paar keer ongesteld geweest maar vaak wanneer ik ga slapen komt het ook in mijn hoeslaken en als bijvoorbeeld een goede vriend van mij komt gaan we in mijn bed liggen en films kijken en dan ziet hij dat en wanneer ik ongesteld ben geweest was ik het meestal want om elke dag dat te gaan wassen heeft mijn moeder ook geen zin in  zde wordt daar dan ook vaak boos over maar wat kan ik er aan doen hebben jullie een idee


6 reacties

vaker tampon of maandverbandverwisselen

Reputatie 2
Badge +2

hoi maar ik lig in bed te slapen en ik kan niet uit mij zelf wakker worden als ik wakker wordt doe ik het wel maar dan is het al te laat en ik doe voordat ik ga slapen dat ook veranderen

Badge

@elize_  Je kan misschien een wekker zetten 

Reputatie 5
Badge +5

Haii

 

Ik zou geeb wekkers zetten zoals @AnoniempjeOnRoblox  voorstelt. Dat is echt een waardeloos idee want je krijgt slechte nachtrust dus zeker geen wekker

 

Wat je kan doen is als eerste je moeder aanspreken dat ze je hier niet mee helpt. Ze is te slotte je moeder en hoort je (naar mijn mening) te leren hoe dit werkt. Anders zou ik als ik jou was op handoeken gaan slapen en dan iedere dag een nieuwe handoek. 

 

Als je moeder je verder niet helpt kan je hier ook met je juf/meester of biologie docent over praten.

 

Hoop dat het helpt.

@elize_ Ik vind dat jij dingen mooi verwoord En denk dat jij de verzint Om dat jij het in een topic over bedplassen heb  en zeg dat jij een  luier draag

Badge +1

heb dit zelf vaak gehad 

vraag is ben je onregelmatig ongesteld?? ik namelijk wel en een zware flow dus snap dit volkomen!! 

wat mij heeft geholpen is inlegkruisingen en voor je voorschijnselen checken o.a(last van borsten haar uitval stemmingsverwisselingen en veel meer ) want als je die verschijnen kun je wel donkere beddegoed gebruiken en tampons of inlegkruisings gebruiken of allebei in de ochtend checken en douchen en je beddegoed gwn schoonmaken  je kunt ook apps downloaden die je ongesteldheid doen traceren als je dat nog niet heb gedaan ik weet dat het vervelend is maar het is normaal en hoort erbij . en kijken voor ongesteldheid producten die bij jou passen duurde voor mij een jaar voor dat alles voor mij handiger ik zou zelf wel aanraden dat je nachtmaandverband gebruikt en die van een heavyflow en altijd zwarte ondergoed hoop dat dit je wel helpt want dit kan best lastig zijn  voor jongere meisjes (praat hierover met je moeder of een andere vrouw die je hierbij makkelijk mee kan praten die je kunt helpen met producten enzo)

Reageer