Skip to main content
Vraag

Ongemakkelijk na logeren

• December 29, 2024
  • 5 reacties
  • 1019 Bekeken

Hoi hoi, ik ben zelf een jongen van 17 jr. Ik ging laatst logeren met een vriend van mij die ook 17 is. Voordat we gingen slapen vroeg hij aan mij of ik het erg vond dat hij naakt ging slapen. Ik zei tegen hem dat ik dat niet fijn vond, omdat we samen in een twee persoons bed sliepen. Hij zei toen dat hij dat wel prima vond. Een paar uur later maakte hij me wakker en zei dat hij echt niet kon slapen zonder naakt te zijn omdat hij dat al van kinds af aan gedaan heeft. En de laatste keer dat hij met kleren aan sliep was in een auto en toen sliep hij ook nauwelijks. Ik zei toen maar oké om van dit gedoe af te zijn. Toen ging hij naaktslapen en ik voelde me de rest van de nacht / ochtend heel ongemakkelijk omdat het toch tegenstrijdig voelt, ik heb hem toestemming gegeven maar zelf niet echt wou. 

Ik weet echt niet of dit gevoel terecht is. Dit is trouwens ook de eerste keer dat ik bij hem logeerde.

5 reacties

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 29, 2024

Euh sorry ik weet niet echt wat te antwoorden maar de volgende keer zou je beter iets zelf me pakken om te slapen (slaapzak of opblaasbare matras  )zo dat je zeker niet bij hem,in bed moet want ik snap echt dat je jouw onprettig voel vooral op zulke leeftijd als je 10 ouzo bent kan dat nog gaan ma vanaf je 15 bent sorry ma dit zou een beetje akward zijn je hebt het wel overleefd 🙂 

xxx nevada 

• December 30, 2024

@Anoniempersoon321 ik slaap ook vanaf m’n 6e naakt en ik kan ook niet met een kledingstuk slapen, dus ja je vriend heeft gelijk. Als je gewend bent om naakt te slapen kun je met kleren niet slapen. Toen vrienden bij mij kwamen logeren sliepen zij in boxer, ik zei toen tegen hun dat ze het gewoon een keer moeten proberen om naakt te slapen en nu slapen zij ook bloot ook bij hun thuis en willen ook niet anders meer

• December 30, 2024

Ik snap niet dat je op je 17de nog gaat logeren en dan nog  in 1 bed.

En verder vind ik het wel akward dat je vriend bloot naast je wil liggen zogezegd omdat ie anders niet kan slapen. Ik slaap ook meestal naakt behalve in de winter en als er iemand ZOU naast me liggen waar ik geen seks of fun mee wil hebben dan zou ik zelf wel wat aantrekken uit beleefdheid en om toestanden te vermijden.

Waar had ik dan moeten slapen? Ik kwam er een paar dagen voor achter dat mijn luchtbed/ matje gesneuveld was

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 30, 2024

Ow ja zo mss moet je voor de zekerheid een slaapzak kopen dat gaat niet zo snel kapot

xxx nevada