Skip to main content

Mijn stiefzus(17) was laatst aan het stofzuigen en moest daarvoor bukken.  Ik(15) stopte mijn stijve in haar poesje. We gingen nog even door en toen kwam ik klaar. Nu ben ik bang dat ze zwanger is. Wat moet ik doen?

 

 

 

-tekst aangepast door Kindertelefoon i.v.m. forumregel 10-

Zelf vind ik dit verhaal een beetje ongeloofwaardig, maar als het waar is kan jij weinig doen en zou je stiefzus een test kunnen doen om te kijken of ze zwanger is mits ze niet ongesteld is geworden...


raar verhaal. ik geloof er ook niks van. Als het waar is heb je haar gwn verkracht


Hier klopt niks van 'moest bukken', en dan? Dan lijkt mij dat er vrij weinig mis kan gaan (naast het vallen op de grond duh).

En dat ze alleen een rokje aan zou hebben is ook best vreemd?

 

En waarom zou je door gaan? Dan is het toch geen 'ongelukje' meer?

 

??????


Hey,

@VragenVragen, @TikTak en @jas_per : Je moet nooit zeggen ik geloof het niet, wat als het heel ongeloofwaardig klinkt, maar het wel waar is. Ik snap dat jullie het niet geloven, maar dit kan ook overkomen als haat. Hoe zouden jullie het vinden als jullie de waarheid vertellen, maar iedereen zegt dat ie het niet gelooft. Niet fijn, denk ik.

Dit is trouwens ook geen haat, eerder een tip.

Verder bemoei ik me hier niet mee.

Adios!


Als je mijn tekst goed gelezen zou hebben dan had je kunnen zien/lezen dat ik het zelf ongeloofwaardig vind. Nergens is te lezen dat ik het NIET geloof. En daarbij geef ik zelfs nog advies…

oja,  en ik MOET niks! 😊

Verder ook geen haat hoor.

 

-onnodige quote verwijderd-


Hey,

Het is goed bedoel en zeker niet naar jou gericht, maar naar de reactie van jou.

Dit zijn de betekenissen van ongeloofwaardig: niet waard om geloofd te worden; het geloven niet waard; niet geloofwaardig; onaannemelijk; niet overtuigend; onbetrouwbaar. Hier haal ik uit dat het het niet waard is om om het te geloven, dus dat je het niet gelooft.

En moet is niet als moet bedoeld, sorry als je het wel zo opvat.

Trouwens ik heb het goed gelezen, maar het is een tip. Sorry als je het slecht opvat!

Ik bedoel het niet kwaad.

Sorry!

 


Mijn reacties kunnen soms lomper overkomen dan ze bedoeld zijn. Slechte eigenschap van mij.


Hey,

Het is goed bedoel en zeker niet naar jou gericht, maar naar de reactie van jou.

Dit zijn de betekenissen van ongeloofwaardig: niet waard om geloofd te worden; het geloven niet waard; niet geloofwaardig; onaannemelijk; niet overtuigend; onbetrouwbaar. Hier haal ik uit dat het het niet waard is om om het te geloven, dus dat je het niet gelooft.

En moet is niet als moet bedoeld, sorry als je het wel zo opvat.

Trouwens ik heb het goed gelezen, maar het is een tip. Sorry als je het slecht opvat!

Ik bedoel het niet kwaad.

Sorry!

 

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ben niet eens boos haha! Maar krijg vaak error als ik ergens lees dat ik iets MOET 😉


Reageer