ondergoed vergeten

  • 14 June 2023
  • 8 reacties
  • 1150 Bekeken

Badge +1

Hebben jullie wel eens gehad dat je ging zwemmen en je onderbroek vergeten was

 

zo ja 

1 jongen/meisje

2 wat heb je toen gedaan?

 

 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ja ik ben het weleens vergeten een schone onderbroek meetenemen en heb toen de oude maar aangedaan. Ik ben hem denm ook wel eens helemaal vergeten(of gewoon niet meegenomen) en hield toen gewoon m'n zwembroek aan.

Ik ben een jongen van 14 jaar

Reputatie 7
Badge +5

Jongen 13 jaar. Ik ben toen gewoon zonder onderbroek m’n broek in gegaan voelden best raar met lopen

Reputatie 1
Badge

meisje 13 jaar.  dit is mij nog nooit gebeurd, ik heb wel eens geskinnydipt dat is echt lekker.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniem_25,

 

ik ben een jongen van 14, bijna 15 en ik ben ook wel eens mijn onderbroek vergeten of dat iemand 'm gepikt heeft of dat ik 'm zelf verloren ben, idk

Als ik naar het naaktstrand ga  (das vlakbij ons huis, kun je gwn lopen) ga ik of in mijn Speedo en/of zwemshort en soms ook gwn met onderbroek en korte broek. Dan doe ik daar alles uit en ik heb wel eens gehad dat ik mijn onderbroek dan niet meer kon vinden, terwijl ik (bijna 100%) zeker was dat ik eentje bij me had…..dus of is die weggewaaid, wat bijna niet kan of iemand heeft aan mijn kleren gezeten en mijn onderbroek meegenomen…...ik heb dat ook wel eens bij gym gehad en dat  was er sws geen twijfel dat ik een onderbroek aan had, dus…..iemand uit mijn klas wilde er iets mee doen, denk ik….ik trek mijn onderbroek altijd in de kleedkamer al uit en loop daarna naar de doucheruimte…. ik heb eigenlijk altijd wel een schone onderbroek bij me voor na het douchen bij de gym, das wel zo fris, dus die heb ik dan aangetrokken, maar als ik verder niks bij me heb dan doe ik zoals @Ann0  of @Aubien  en ja, dat voelt wel vreemd en ik krijg er dan vaak wel een stijve van, als mijn piemel zo langs mijn broek 'schuurt', maar helemaal in je blootje lopen zouden andere mensen nog gekker vinden en het zou ook meer opvallen, denk ik.

 

En @Anoniem_25, heb jij dat ook wel eens gehad en wat deed je toen?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 4
Badge +2

ja ik zit op een zwemsport en ga best vaak vrij zwemmen dus het gebeurd weleens dat ik m'n onderbroek met vergeten of kwijt geraakt en bij het vrij zwemmen ga ik gewoon commando, voor een korte tijd is het niet erg, en thuis gaan m'n kleren toch weer uit want ik ben nudistisch, en soms heb ik na waterpolo basketbal dus als ik het dan vergeet ga ik snel naar huis om een onderbroek te pakken want het is relatief dichtbij maar normaal ga ik rechtstreeks en anders hetzelfde als bij vrij zwemmen (ben een jongen van zij zo goed als 13 trouwens)

Reputatie 4
Badge +4

Hebben jullie wel eens gehad dat je ging zwemmen en je onderbroek vergeten was

 

zo ja 

1 jongen/meisje Jongen 16

2 wat heb je toen gedaan?

ik had toen 1 onderbroek aan en die had ik toen onder m’n zwembroek gedaan en was na het zwemmen naakt in m’n spijkerbroek gegaan voles niet zo heel fijn door de gulp. Je moet wel oppassen dat je geen stijve krijgt want dan steekt ie wat makkelijker uit je broek.

Badge +1

Nog meer mensen?

Jongen 17 .

 

Soms ga ik werken zonder onderbroek aan. Soms omdat ik er zin in heb en soms omdat ik hem vergeet aan te doen of mee te nemen. Ik vind het persoonlijk best lekker. 

Reageer