Vraag

ondergoed onder rokje

  • 23 July 2023
  • 30 reacties
  • 3883 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Meiden wat dragen jullie onder je rokje


30 reacties

Gewoon ondergoed.  En soms ook nog een broekje als het rokje heel kort is. 

Reputatie 7
Badge +4

Slips, of broekje met iets pijpjes  bij een heel kort rokje. 

Maiskolfje X 

Reputatie 4
Badge +3

Gwn mn string zoals altijd , als ze heel kort zijn dan nog wel s een netpanty ofz die aan de bovenkant een nie doorzichtig deel heeft

Reputatie 7
Badge +7

Ik draag vaak een biker short onder mijn rokje of een panty. 

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 2
Badge +1

Gwn mn string zoals altijd , als ze heel kort zijn dan nog wel s een netpanty ofz die aan de bovenkant een nie doorzichtig deel heeft

Hoe doe je dat zomers doe je dan gewoon string met blote benen

 

@Rattie 

Ja ik doe dat wel. Behalve als het rokje heel kort is.  Dan doe ik dus een broekje er onder zo'n volleybalbroekje 

Hi.  Ik doe hetzelfde als @Mimo , @Maiskolfje en @Banaantjeeee 

Sjammetje xxxx

Reputatie 4
Badge +3

heb deze maar dan daar waar t op de foto gwn eindigt is het dan bij mij gwn normaal panty (maar dan hoger) dus is wel bedekt maar soms heb ik van die dagen dat ik geen schaamte ken dus dan loop ik gewoon in normale netpantys en ja dan zou je mn string kunnen zien zitten als ik voorover buig maarja dat doe ik dus nie lmao

Reputatie 2
Badge

Hoi

Ik draag onder mijn rokje altijd een comfortabel broekje

xxx

Hey,

Ik draag gewoon geen rokken, vind ik toch echt het makkelijkst. Vroeger (toen ik een jaar of 4 was en die rokken verplicht aan moest😥) had ik er altijd een legging onder

Aju!

Reputatie 3
Badge +1

joww nou ik heb altijd een string aan en ik heb van die snijwonden en brandwonden op me benen dat ik dan  ook soms een panty aan heb 

xxx Ansie

Reputatie 7
Badge +4

Zo'n fietsbroekje (legging die tot je bovenbenen komt)

 

 

En eigelijk draag ik ook niet echt heel erg vaak net als @OnbekendeAnnoniem dus maar als ik het doe dan is het dat

Groetjes Tinker.fan

Reputatie 3
Badge

Gewoon een onderbroek onder mijn rokje hoor. Boxer, slip, hipster

Reputatie 1
Badge

Als jongen zijnde hoef je niets onder te doen 

 

ik heb wel eens meegemaakt dat een meisje volgensmij niets er onder had en toe stak iemand zijn hand onder het rokje echt geil 

Ik gewoon slip of bike short of swim shortje. Ik ben by the way benieuwd wat de jongens die een rokje dragen er onder doen? Niet dom bedoeld maar for real! Wat doen jullie bv onder de kilt of rokje boys ? Voor wie dat draagt? 

Reputatie 7
Badge +4

Haha ja @Askygirl  dat wil ik stiekem ook wel weten hihi. Vragen we even aan een jongen die rokjes draagt!  Misschien wil jij @Tartan13  ons eens wijzer maken? Niet verplicht voelen hoor, als je niet wil…

Maiskolfje XxX 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi  hoi .  Haha @Maiskolfje  en @Askygirl  en anderen, niet heel bijzonder hoor. in mijn geval bij de kilt meestal een gewone zwemshort (majori of een monterosso) en bij rokje een normale slip of trunk. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Ik draag áls ik al een rokje draag (bijna nooit) een zwarte of witte legging eronder, want ik vind het gewoon niet chill als ik iets actiefs ga doen dat anderen iets kunnen zien, en al helemaal niet als het de tijd van de maand is.

-OnlyMe

Reputatie 1
Badge

Ik bedoelde zeg maar dat een meisje niets er onder hoeft want dat is best geil 

 

@Ikbenlol86443  als jij een ruim sportbroekje draagt of short of kniebroek, heb je dan ook underwear? 

Reputatie 1
Badge

Nee want het is juist geil als je dan met een jongen bent en hij trekt mijn sportlegging naar beneden dat hij mijn kutje ziet

Badge

Ik draag meestal ook wel langere rokjes en dan niks er onder maar als ze iets korter zijn dan doe ik een slip er onder of als ik ga fietsen dan doe ik soms een klein spijkerbroekje. 

Reputatie 2
Badge +1

Nee want het is juist geil als je dan met een jongen bent en hij trekt mijn sportlegging naar beneden dat hij mijn kutje ziet

Heb jij dan ook vaak camel toe vind ik namelijk heel geil

Reputatie 3
Badge +1

Meestal een brazilian slip of een string, beide van calvin klein

Reputatie 1
Badge

Maar wat maakt het uit of je wel of niets eronder doet

 

Reageer