Skip to main content
Vraag

ondergoed meiden

• July 22, 2023
  • 7 reacties
  • 688 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi 

Ik heb een vraag voor de meiden wat voor ondergoed dragen jullie rond 13 jaar en wat voor kleur of met een print

7 reacties

• July 23, 2023

Ik ben een meisje van 13 en vind boxershorts het leukste om te dragen liefst vrolijke prints of kleuren geen zwart.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 23, 2023

Ik ben een meisje van 13 en vind boxershorts het leukste om te dragen liefst vrolijke prints of kleuren geen zwart.

Draag je bij voorbeeld geen strings of bh

• July 23, 2023

Bh natuurlijk wel hier net hetzelfde verhaal met vrolijke prints of kleuren geen zwart of kant of van die dingen strings draag ik echt niet niet hou er niet van liever boxershort of slips.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 23, 2023

Bh natuurlijk wel hier net hetzelfde verhaal met vrolijke prints of kleuren geen zwart of kant of van die dingen strings draag ik echt niet niet hou er niet van liever boxershort of slips.

Oke dankjewel nu weet ik waneer ik aan het fantaseren  ben over jonge meiden wat voor ondergoed ze dragen

Forum|alt.badge.img+1

Ik draag altijd gewoon een string of slip met push-up bh of normale en het liefst bijpassend en matchie, vaak gewoon wit of rood ofzo xx (13 jaar)

• July 24, 2023

Ik ben 15 een draag vaak een brazilian en dan een bh. Meestal wel bij elkaar passend.  Op een of andere manier heb ik veel lichtroze een zwarte setjes. 

Maiskolfje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 24, 2023

12 jaar en ik liefste slipje of boxer. String nog nooit gedaan.

Maiskolfje X