Ondergoed

  • 29 November 2023
  • 4 reacties
  • 952 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Vaak actief
  • 299 reacties

Hey, dit keer vroeg ik me af waarom meiden het raar vinden/niet willen dat wij hun in hun ondergoed zien maar in het zwembad of op het strand is de bikini wel goed. De bekinni LIJKT toch gewoon heel erg veel op ondergoed of niet?

 

Ander vraag zou je het erg vinden om met gym gemengd om te kleden? 

 

Deze vragen zijn voor iedereen! 

 

 

Groetjes,

@Ann0 


4 reacties

Hallo,

Ik ben een meisje, en vind het niet erg als een jongen mij in bikini ziet of in ondergoed. Gemengt omkleden lijkt mij ook heel handig. Dat haalt veel discriminatie in 1x uit de wereld.

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Ann0,

 

Het lijkt mij verschrikkelijk om gemengd om te kleden of dat jongens mij in m’n lingerie zien. Bij ons op school is het al een best gevoelig item omdat wij, de meiden, in een fietsbroekje moeten gaan gymmen. Hierdoor zie je heel erg goed je ondergoed en ik draag nu een string. Jongens maken in de gymzaal wel vervelende opmerkingen en mijn fietsbroekje kruipt erg tussen mijn billen. Ik weet niet hoe ik dit moet voorkomen.

Dit is mijn broekje welke ik draag met gym:

Xxx Nina.

Reputatie 2
Badge

nou ja, een bikini is gewoon anders. dit is bij meiden altijd zo ingeprent en daar kom je moeilijk vanaf. ik zou echt niet gemengd willen omkleden! ik vind het al vreselijk om bij 10 meiden om te kleden, omdat ze altijd opmerkingen maken!!!!

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou er geen moeite mee hebben, maar ik snap wel dat dat voor veel meiden anders is, zeker als je onzeker bent. Veel ondergoed is ook niet gemaakt om gezien te worden. 

Liefs Vosje

Reageer