Vraag

Onderbroeken (jongens)

  • 26 November 2016
  • 19 reacties
  • 2502 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey jongens,

Ik heb een probleem...altijd als mijn moeder onderbroeken voor me koopt dan zitten ze nooit lekker. Mijn lul is slap 15cm en past nooit goed in een onderbroek. Welke onderbroeken dragen jullie?

19 reacties

Eskimo
Hoe groot is jouw lul peggie? Past jouw lul goed in Eskimo boxers zonder dat je je lul naar links of rechts moet duwen
9. Maar als ik u was zou ik gewoon verschillende boxershorts proberen en dan kijken welke de beste is?
Hey jongens,

Ik heb een probleem...altijd als mijn moeder onderbroeken voor me koopt dan zitten ze nooit lekker. Mijn lul is slap 15cm en past nooit goed in een onderbroek. Welke onderbroeken dragen jullie?


Ik raad je soho aan
Heb jij dat zelf ook, en heb jij dan geen problemen met dat je lul niet genoeg ruimte heeft? Kan ik niet een onderbroek van jouw kopen om te proberen
Heb jij dat zelf ook, en heb jij dan geen problemen met dat je lul niet genoeg ruimte heeft? Kan ik niet een onderbroek van jouw kopen om te proberen

Met die niet nee ik heb slap 19cm
Oké, die wil ik wel....mag ik er eentje van jouw proberen? Ik betaal wat je wilt
Let op!
Contact met elkaar zoeken buiten/via dit forum is verboden
Oké, die wil ik wel....mag ik er eentje van jouw proberen? Ik betaal wat je wilt

Kan niet moet je echt zelf kopen bij de c en H of zo
Jac Hensen.
Oké, die wil ik wel....mag ik er eentje van jouw proberen? Ik betaal wat je wilt

Kan niet moet je echt zelf kopen bij de c en H of zo


Bedoel jij soms de C&A?
Oké, die wil ik wel....mag ik er eentje van jouw proberen? Ik betaal wat je wilt

Kan niet moet je echt zelf kopen bij de c en H of zo


Bedoel jij soms de C&A?


Ook goed (-_-(
Ik heb speedo en boxer en me piemol past het best in spiedo en me lul is slap 10 cm
Draag gewoon geen onderbroek, doe ik ook niet. Mijne is slap 21cm en ik ben een groeier.
Ik heb speedo en boxer en me piemol past het best in spiedo en me lul is slap 10 cm
welke speedo heb je en welke boxer? 10cm slap is best groot. welke maat boxer heb je? past hij er gewoon recht naar beneden in of moet je hem naar een zijkant duwen?
Zelf draag ik Björn borg- calvin klein
Muchachomalo

Als je slips draagt zit alles stevig op een plek, ik vind dat fijn

Hey jongens,

Ik heb een probleem...altijd als mijn moeder onderbroeken voor me koopt dan zitten ze nooit lekker. Mijn lul is slap 15cm en past nooit goed in een onderbroek. Welke onderbroeken dragen jullie?

Mijn moeder koopt ze ook, van de hema en mijn piemel is slap 8cm

Reageer