Vraag

onderbroek zien door broek

  • 6 September 2022
  • 5 reacties
  • 881 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy ik ben een meisje van 13 jaar en heb een vraagje

Met de meeste van mijn onderbroeken kan je de naad door me broek zien waardoor je ziet wat voor soort onderbroek ik draag want laatst op school zei een jongens vriend van me: “ ik zie dat je een string aan heb” 

Hoe gaan jullie hier mee om


5 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Ik ben zelf een jongen, maar ik vindt het zelf wel geil als ik dat draadje van iemands string erdoorheen zie. Ik zou me er dus geen zorgen over maken 

Hi @Julia.xx ,

Hoe ik hier meestal mee omga is door deze opmerkingen compleet te negeren. Wat misschien ook werkt is door lekker een opmerking terug te gooien! “Dus? Iedereen heeft toch een onderbroek aan?”, “Liever iets aan dan niets”, “Klopt, wil je hem lenen?”.

Zulke opmerkingen slaan simpelweg nergens op, je kunt ze met wat humor wegslaan of er gewoon niet op reageren. Het is hartstikke normaal dat je de naad erdoor heen kunt zien en hoeft helemaal geen probleem te zijn. Maak je er vooral niet druk om :)!

Liefs, Junia

@anoniem123987 Ik snap dat je er geil van word haha maar als die opmerking midden op school word gemaakt is het beetje ongemakkelijk en raar…

@Junia.r2581 hey super bedankt hiervoor! De opmerkingen zal ik eens gaan onthouden!! Fijn dat je me begrijpt <3

Hi @Julia.xx ,

Geen dank lieffie! Fijn dat je er iets aan hebt! :))

Liefs, Junia

Reageer