Skip to main content
Vraag

onderbroek van zusje dragen

  • June 22, 2026
  • 2 reacties
  • 297 Bekeken

Lily123
Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 12 jaar, en ik ben nieuw op het forum.

 

Ik draag al jaren lang de onderbroeken van mijn jongere zusje, vroeger vond ik die onderbroeken mooier door de leuke afbeeldingen erop, maar recent ben ik wat meer geïnteresseerd geworden in sex enz. Nu vind ik de onderbroeken niet alleen leuker meer, maar ik word er ook een beetje geil van als ik die eigenlijk te kleine onderbroeken van mijn zusje draag. Mijn zusje is net 10 geworden, en zei en mijn ouders weten niet dat ik vaak de onderbroeken van haar draag. 

 

Ik ben bang dat dit raar en misschien wel illegaal is, maar daarom wil ik vragen of ik dit kan blijven doen, of dat ik er echt mee moet stoppen.

 

Bedankt alvast voor de reacties xoxo

2 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 22, 2026

Als het schone zijn is het niet erg volgens mij als je er geen last van krijgt omdat ze te klein zijn.

Maar zijn het gebruikte onderbroekjes dan zal ik er toch mee uit kijken want dat is niet hygiënisch 

Er is niks verkeerds aan dat je ze draagt alleen of ie zusje het leuk vind dat vraag ik me ook af 


Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 23, 2026

Weetje wat je zou kunnen doen Met je mama samen leuke onderbroekjes uit kiezen voor je zelf Er zijn best nog leuke onderbroekjes voor meisjes van onze leeftijd