Vraag

onderbroek van vriend nakken

  • 9 December 2023
  • 9 reacties
  • 901 Bekeken

Badge

Hey,

Ik speel een sport en we douchen samen ik en adere jongens. Maar ik vind dat 1 echt een geile pik heeft en daarom wil ik zijn onderbroek stelen. Maar hoe doe je dat het beste hij rijd trouwens ook mee naar huis.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Gewoon niet doen!

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Niet doen of eerste vraag is ja of nee

Reputatie 5
Badge +4

als je zo graag zijn piemel wil zien kan je het hem ook gewoon vragen he. Maar hij zal dat waarschijnlijk alleen doen als jij ook jouw piemel laat zien. Zijn onderbroek stelen is echt geen manier om dit te zien. Vraag het hem gewoon, ik had dit ook en dacht ook dat hij dat nooit zou willen doen maar heb het toch gevraagd en we hebben het gedaan dus….

Het is het proberen waard.

Trouwens voor je het vraagt praat je met hem vaak over jullie piemels enz. Want sommige mensen vinden het raar om daarover te praten.

Badge

als je zo graag zijn piemel wil zien kan je het hem ook gewoon vragen he. Maar hij zal dat waarschijnlijk alleen doen als jij ook jouw piemel laat zien. Zijn onderbroek stelen is echt geen manier om dit te zien. Vraag het hem gewoon, ik had dit ook en dacht ook dat hij dat nooit zou willen doen maar heb het toch gevraagd en we hebben het gedaan dus….

Het is het proberen waard.

Trouwens voor je het vraagt praat je met hem vaak over jullie piemels enz. Want sommige mensen vinden het raar om daarover te praten.

Ik heb zen pik al gezien maar ik wil gwn zijn onderbroek eens aanhebben... want dat is geil als er ook nog zweet inhangt.

Reputatie 5
Badge +4

@Jonasje 

daar heb ik geen ervaring mee 😂

Als ik dat zou doen dan zou ik het op een slaapfeestje doen als hij in de ochtend of in de avond zijn onderbroek uit doet en hij gaat naar de wc ofz snel aandoen en een broek erover.

Hij moet toch zijn onderbroek ergens leggen als hij die wisselt dus kan je die eruit nemen

Maar of hij het leuk gaat vinden als hij erachter komt dat is een ander verhaal!

Badge

@Jonasje

daar heb ik geen ervaring mee 😂

Als ik dat zou doen dan zou ik het op een slaapfeestje doen als hij in de ochtend of in de avond zijn onderbroek uit doet en hij gaat naar de wc ofz snel aandoen en een broek erover.

Hij moet toch zijn onderbroek ergens leggen als hij die wisselt dus kan je die eruit nemen

Maar of hij het leuk gaat vinden als hij erachter komt dat is een ander verhaal!

Maar ik zit met hem in de kleedkamer

Reputatie 5
Badge +4

@Jonasje

daar heb ik geen ervaring mee 😂

Als ik dat zou doen dan zou ik het op een slaapfeestje doen als hij in de ochtend of in de avond zijn onderbroek uit doet en hij gaat naar de wc ofz snel aandoen en een broek erover.

Hij moet toch zijn onderbroek ergens leggen als hij die wisselt dus kan je die eruit nemen

Maar of hij het leuk gaat vinden als hij erachter komt dat is een ander verhaal!

Maar ik zit met hem in de kleedkamer

daar kan je het ook doen maar zijn daar dan geen andere jongens bij?

Badge

Ik kan wachten tot ze in de douche zitten

Reputatie 5
Badge +4

kan je doen

 

Reageer