Vraag

onderbroek schijnt door

  • 14 April 2023
  • 3 reacties
  • 703 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een jongen van 14 en mijn onderbroek scheen vandaag soort van door. Ik had gewoon een joggingbroek aan naar school en toen ik een stap zetten zag je zegmaar mijn naad van me onderbroek. Een meisje zei er wat van en ik vind het heel erg ongemakkelijk. Ook tijdens gym had ik mijn blauwe gymbroekje aan en zag je me witte onderbroek er ook doorheen.. heeft iemand tips? Dankje alv


3 reacties

Ik begrijp niet helemaal waar je nu precies tips over wil hebben? Want als je door je joggingsbroek alleen een naad van je onderbroek ziet lopen  is dat vrij normaal hoor, je ziet bij heel veel mensen de naadjes van ondergoed…

En als je onderbroek doorschijnt, dan kan je dit toch helemaal niet zien door een blauwe gym broek? Of scheen die broek dan ook door?

 

Enige tip die ik dan mee kan geven is, doe een NIET doorschijnende onderbroek/broek  aan.

Badge +1

Doe misschien een zwarte onderbroek aan. En trek je niet aan van wat mensen ervan zeggen. Het is hartstikke normaal om een onderbroek te dragen! 
 

-halloiedereen123

Reputatie 2
Badge +1

Ik draag niet altijd een  onderbroekje of slip als ik een joggingbroek of jeans  aan hebt. 👐  Je ziet wel dan  meer een bulge  of bobbel   afdruk  vorm van je penis. Best geil dan. Dus iemand anders kan  goed schatten hoe groot je piemel is. 🤣

En  door een dunne je e witte Björn Borg katoen  boxer zie je als je zelf kijkt in de spiegel je penis door schijnen. Schaam je ervoor dan pak een zwarte donkere ondergoed. 

Reageer